loading...

اهنگ جدید

دل من هواتو داره دنیا رو با تو دارهمگه میتونه بذاره تو ازش جدا شیبمون توو دنیای خودم شدی فقط مال خودم تویی همه عشقمو نفسمتموم احساس منی شوق تویساز منی دلیل عشقو آواز منیزندگی رو با تو عشقه حال چش

حسین بازدید : 23 جمعه 16 خرداد 1399

دل من هواتو داره دنیا رو با تو داره
مگه میتونه بذاره تو ازش جدا شی
بمون توو دنیای خودم شدی
 فقط مال خودم تویی همه عشقمو نفسم
تموم احساس منی شوق توی
ساز منی دلیل عشقو آواز منی
زند

گی رو با تو عشقه حال چشاتو عشقه

 همه چی رو باتو عشقه نمیخوام نباشی
دل من هواتو داره دنیا رو با تو داره
مگه میتونه بذاره تو ازش جدا شی
زندگی رو با تو عشقه حال چشاتو عشقه
 همه چی رو باتو عشقه نمیخوام نباشی
دل من هواتو داره دنیا رو با تو داره
مگه میتونه بذاره تو ازش جدا شی


دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو