loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ دوباره قلب منو نگیر به بازی,    ریمیکس نگو نه محسن ابراهیم زاده,    ریمیکس اهنگ نگو نه محسن ابراهیم زاده,    دانلود ریمیکس

حسین بازدید : 1298 پنجشنبه 01 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ دوباره قلب منو نگیر به بازی
,    ریمیکس نگو نه محسن ابراهیم زاده
,    ریمیکس اهنگ نگو نه محسن ابراهیم زاده
,    دانلود ریمیکس اهنگ نگو نه محسن ابراهیم زاده
,    دانلود ریمیکس نگو نه محسن ابراهیم زاده
,    اهنگ محسن ابراهیم زاده نگو نمیشه
,    محسن ابراهیم زاده خواهش
,    محسن ابراهیم زاده کی میدونه
,    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده
,    دانلود اهنگ
,   

تو خودت خوبیو از تو خوبیات میمونه

تو خودت عشقیو عشقت واسه من قانونه
تورو از خودم جدا کنم یهو میمیرم

به تو خیلی بیشتر از اینا دلم مدیونه
دوباره قلب منو نگیر به بازی نگو نه

تو برای حال و روز من نیازی نگو نه
من هنوزم واسه تو معجزه دارم تو صدام

تو هنوزم واسه من خاطره سازی نگو نه

اگه بدونی اینروزا چقد غریب حالتم

خبر نداری من کجام فک میکنی که راحتم
دوباره قلب منو نگیر به بازی نگو

نه تو برای حال و روز من نیازی نگو نه
من هنوزم واسه تو معجزه دارم تو صدام

تو هنوزم واسه من خاطره سازی نگو نه

محسن ابراهیم زاده نگو نه

 

 

دانلود آهنگ (کیفیت عالی ۳۲۰)







برچسب ها دانلود آهنگ دوباره قلب منو نگیر به بازی ریمیکس نگو نه محسن ابراهیم زاده ریمیکس اهنگ نگو نه محسن ابراهیم زاده دانلود ریمیکس اهنگ نگو نه محسن ابراهیم زاده دانلود ریمیکس نگو نه محسن ابراهیم زاده اهنگ محسن ابراهیم زاده نگو نمیشه محسن ابراهیم زاده خواهش محسن ابراهیم زاده کی میدونه دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو