loading...

اهنگ جدید

نپرس حال منو این بار که یارم نیست روزگار شده وجودم جهنمی هیشکی نیست سازگار نه حالی بودم همیشه در حسرت نگاهت اگه بشم درخت کامل نمیمونه بهار تو تموم مفهوم امیدی تموم روزو شب برام عزیزی با تو بودم م

حسین بازدید : 25 چهارشنبه 14 خرداد 1399

نپرس حال منو این بار که یارم نیست روزگار

شده وجودم جهنمی هیشکی نیست سازگار

نه حالی بودم همیشه در حسرت نگاهت

اگه بشم درخت کامل نمیمونه بهار

تو تموم مفهوم امیدی تموم روزو شب برام عزیزی

با تو بودم مث یه عمر پاکه تا که خدا رو ببینی

تو بگو عاشقم همه چی حله

ضربان تو رو نهالت قلب

من با تو همیشه یه بی نیازم

گناهم ثوابم عبادت

دانلود آهنگ غمگین نپرس حال منو این بار که یارم نیست روزگار

تو بگو عاشقم همه چی حله

ضربان تو رو نهالت قلب

من با تو همیشه یه بی نیازم

گناهم ثوابم عبادت

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو