loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آلبوم وحید حاجی تبار,    وحید حاجی تبار آلبوم عشقهای دروغین,    دانلود اهنگ وحید حاجی تبار دلم گرفته از تو,    بیوگرافی وحید حاج

حسین بازدید : 92 دوشنبه 05 آذر 1397



,    دانلود آلبوم وحید حاجی تبار
,    وحید حاجی تبار آلبوم عشقهای دروغین
,    دانلود اهنگ وحید حاجی تبار دلم گرفته از تو
,    بیوگرافی وحید حاجی تبار
,    وحید حاجی تبار دلم تنگته
,    وحید حاجی تبار مجبور بودم
,    دانلود اهنگ معروف وحید حاجی تبار
,    وحید حاجی تبار هیشکی منو دوست نداره
,    وحید حاجی تبار بعد مردنم

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار دلم گرفته از تو
آهنگ جدید وحید حاجی تبار دلم گرفته از تو با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Vahid Hajitabar Delam Gerefte Az To
ترانه : داوود کریمی | آهنگ : وحید حاجی تبار | تنظیم : پیام قربانی
میکس و مسترینگ : پیام قربانی . محمد موسوی

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار دلم گرفته از تو

 

متن آهنگ جدید وحید حاجی تبار دلم گرفته از تو

با توام دلم گرفته از تو با توام دلم گرفته بس کن
بی تو غم گرفته کل شهرو بی تو از شب تیره تر غمگینه پس
بی توام مثله یه شمع ته میکشم حقه من نبود بخوام تنبیه بشم

با توام سر به هوا سخته برام بدونه تو با توام سر به هوا سرده هوام بجونه تو
نذار پس سهم شبام یه دونه عکس بمونه خوب

با توام سر به هوا یه بار ازم خبر بگیر چه جوری دلت اومد بدونه من سفر بری
این همه سگدو زدم که عشقمون به ثمر رسید

با توام لعنتی گوش بده بهم بعد برو یا هوس یا عشقم نمیشه بخوای هر دو رو
چمدون دستته همه چی برات حله نه ندیدی پشته سرت اشک تو چشام حلقه زد

با توام بی مرام تویی که نموندی برام دلمو شیکوندی واس خاطر دیگران
با توام بی حواس تویی که کارات بی هواست فازی که الان داری عاشقی نیست سینماست

شعر آهنگ جدید وحید حاجی تبار دلم گرفته از تو

به خیالت نمیفهمم نمیخواستی که باهات دیده بشم
تو یه کاری کردی که رابطه هام با رفقام تیره بشن

میدونم واسه گفت از نامردیات دیره یه کم
ولی یادت باشه کی به خاطرت بیدار بود تا نیمه ی شب خیره به شمع

با توام لعنتی گوش بده بهم بعد برو یا هوس یا عشقم نمیشه بخوای هر دو رو
چمدون دستته همه چی برات حله نه ندیدی پشته سرت اشک تو چشام حلقه زد

با توام بی مرام تویی که نموندی برام دلمو شیکوندی واس خاطر دیگران
با توام بی حواس تویی که کارات بی هواست فازی که الان داری عاشقی نیست سینماست

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com

 







برچسب ها دانلود آلبوم وحید حاجی تبار وحید حاجی تبار آلبوم عشقهای دروغین دانلود اهنگ وحید حاجی تبار دلم گرفته از تو بیوگرافی وحید حاجی تبار وحید حاجی تبار دلم تنگته وحید حاجی تبار مجبور بودم دانلود اهنگ معروف وحید حاجی تبار وحید حاجی تبار هیشکی منو دوست نداره وحید حاجی تبار بعد مردنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو