loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ محمدرضا عزیزی منه روانی هرکی اومد دو سه روزی خواست پیشم بمونه خودشو خواست توی دلم جا کنه ولی نتونست ヅ♬ اینجا جای توئه این دل مال توئه این عشق واسه توئه ابن عشق واسه توئه ヅ♬ ✧♫♬☆ منه روا

حسین بازدید : 37 شنبه 27 اردیبهشت 1399

متن آهنگ محمدرضا عزیزی منه روانی

هرکی اومد دو سه روزی خواست پیشم بمونه
خودشو خواست توی دلم جا کنه ولی نتونست ヅ♬

اینجا جای توئه این دل مال توئه
این عشق واسه توئه ابن عشق واسه توئه ヅ♬

✔✌♨⭐✔

منه روانی تورو دوست دارم چرا انقدر بیخیالی
عاشق اون چشات شدم نگو دوسم نداری نگو دوسم نداری

منه روانی تورو دوست دارم چرا انقدر بیخیالی
عاشق اون چشات شدم نگو دوسم نداری نگو دوسم نداری

شعر آهنگ محمدرضا عزیزی منه روانی

نبودنت کاری کرد که توو کوچه ها شده دلم سرگردون

آرامش شبامو با بودنت کنارم بیا و بهم برگردون ヅ♬

✔✌♨⭐✔

منه روانی تورو دوست دارم چرا انقدر بیخیالی
عاشق اون چشات شدم نگو دوسم نداری نگو دوسم نداری

منه روانی تورو دوست دارم چرا انقدر بیخیالی
عاشق اون چشات شدم نگو دوسم نداری نگو دوسم نداری

دانلود آهنگ محمدرضا عزیزی منه روانی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو