loading...

اهنگ جدید

,    دانلود مداحی دوست دارم نگات کنم,    مداحی امام رضا دوست دارم نگات,    متن دوست دارم نگات کنم امام رضا,    سرود رضا رضا جدید,  

حسین بازدید : 343 یکشنبه 10 شهریور 1398





,    دانلود مداحی دوست دارم نگات کنم
,    مداحی امام رضا دوست دارم نگات
,    متن دوست دارم نگات کنم امام رضا
,    سرود رضا رضا جدید
,    دانلود آهنگ انقدر رضا میگم تا دردمو دوا کنی
,    دانلود آهنگ قربون صفات برم ازراه دوری اومدم
,    دانلود اهنگ قربون صفات برم
,    دانلود مداحی اومدم امام رضا تا دردمو دوا کنی
,    اهنگ رضا رضا سرود رضا رضا

,   


sooyekhoda.ir

 

 

دوست دارم نگات کنم، تو هم منو نگاه کنی من تو رو صدا کنم، تو هم منو صدا کنی  قربون صفات برم، از راه دوری اومدم  جای دوری نمیره، اگه به من نگاه کنی دل من زندونیه، تویی که تنها می‌تونی قفس و وا کنی و پرنده رو رها کنی میشه گوشه کنج حرمت ،گوشه‌ی قلب من باشه میشه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی تو غریبی و منم غریبم اما چی میشه این دل غریبه رو با خودت آشنا کنی .

منبع استفاده شده: تبیان







برچسب ها دانلود مداحی دوست دارم نگات کنم مداحی امام رضا دوست دارم نگات متن دوست دارم نگات کنم امام رضا سرود رضا رضا جدید دانلود آهنگ انقدر رضا میگم تا دردمو دوا کنی دانلود آهنگ قربون صفات برم ازراه دوری اومدم دانلود اهنگ قربون صفات برم دانلود مداحی اومدم امام رضا تا دردمو دوا کنی اهنگ رضا رضا سرود رضا رضا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو