loading...

اهنگ جدید

,    متن آهنگ بگو نه,    متن آهنگ بگو نه حامد زمانی,    متن اهنگ بگو نه علیرضا طلیسچی,    متن اهنگ طلیسچی رد داده بودی,    مت

حسین بازدید : 47 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن آهنگ بگو نه
,    متن آهنگ بگو نه حامد زمانی
,    متن اهنگ بگو نه علیرضا طلیسچی
,    متن اهنگ طلیسچی رد داده بودی
,    متن آهنگ جدید علیرضا طلیسچی دقیقه هام
,    متن آهنگ نباشی پیشم علیرضا طلیسچی
,    متن آهنگ علیرضا طلیسچی من همونم
,    آهنگ بگو نه ابی
,    متن آهنگ علیرضا طلیسچی حلقه
,    متن آهنگ علیرضا طلیسچی همه ردن
,    متن اهنگ علیرضا طلیسچی پدر
,    من همونم علیرضا طلیسچی
,    متن آهنگ علیرضا طلیسچی به خودم بد کردم
,    متن آهنگ
,   

ترس از چی من که کنارتم پس من چی
نمیتونیم واسه کسی عوض شیم عوض شیم عوض شیم
یه نشون منو به هوای تو میکشوند بگو ماله منی بگو بهشون بهشون بهشون

بگو نه هواتو دارم بگو نه تنهات نمیذارم بگو نه بگو من دوسش دارم بگو نه
بگو نه چرا چشمات بی روحه بگو نه پشتت به کوهه بگو نه آینده با شکوهه

تکست آهنگ بگو نه علیرضا طلیسچی

تو رو دارم یعنی حالم با هوای تو جوره
یعنی قلبم واسه تو بی غروره یعنی دلواپسی از دنیام دوره

منو داری تویه قلبم همیشگیه من باش
بمونو معنیه زندگیه من باش با تو بودن داره حس میشه فرقاش

بگو نه هواتو دارم بگو نه تنهات نمیذارم بگو نه بگو من دوسش دارم بگو نه
بگو نه چرا چشمات بی روحه بگو نه پشتت به کوهه بگو نه آینده با شکوهه

**







برچسب ها متن آهنگ بگو نه متن آهنگ بگو نه حامد زمانی متن اهنگ بگو نه علیرضا طلیسچی متن اهنگ طلیسچی رد داده بودی متن آهنگ جدید علیرضا طلیسچی دقیقه هام متن آهنگ نباشی پیشم علیرضا طلیسچی متن آهنگ علیرضا طلیسچی من همونم آهنگ بگو نه ابی متن آهنگ علیرضا طلیسچی حلقه متن آهنگ علیرضا طلیسچی همه ردن متن اهنگ علیرضا طلیسچی پدر من همونم علیرضا طلیسچی متن آهنگ علیرضا طلیسچی به خودم بد کردم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو