loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ همین فردا نه همین الان من همشو میخوام کم نریز برام برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: همین فردا نه همین الان من همشو میخوام کم نریز برام تو گرفتن بیشترینم ولی تو و

حسین بازدید : 74 دوشنبه 05 اسفند 1398

دانلود آهنگ همین فردا نه همین الان من همشو میخوام کم نریز برام

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

همین فردا نه همین الان

من همشو میخوام کم نریز برام

تو گرفتن بیشترینم ولی تو ول کردن جز کمترین ترام

از رو زمین ته چاهی من از زیر زمین هوام

 

همه تو صفن تو کفو خون

ولی خوب میخوره نزدیک ترین برام

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:2.07مگابايت

 

 







برچسب ها همین فردا نه همین الان دانلود آهنگ همین فردا نه همین الان آهنگ همین فردا نه همین الان دانلود آهنگ همین فردا نه همین الان امیر تتلو دانلود آهنگ همین فردا نه همین الان من همشو میخوام کم نریز برام دانلود آهنگ دانلود آهنگ همین فردا نه همین الان من همشو میخوام کم نریز برام آهنگ دانلود آهنگ همین فردا نه همین الان من همشو میخوام کم نریز برام تو گرفتن بیشترینم ولی تو ول کردن جز کمترین ترام دانلود آهنگ تو گرفتن بیشترینم ولی تو ول کردن جز کمترین ترام آهنگ تو گرفتن بیشترینم ولی تو ول کردن جز کمترین ترام از رو زمین ته چاهی من از زیر زمین هوام دانلود آهنگ از رو زمین ته چاهی من از زیر زمین هوام آهنگ از رو زمین ته چاهی من از زیر زمین هوام دانلود آهنگ از رو زمین ته چاهی امیر تتلو دانلود آهنگ همه تو صفن تو کفو خون آهنگ همه تو صفن تو کفو خون دانلود آهنگ همه تو صفن تو کفو خون امیر تتلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو