loading...

اهنگ جدید

الان خوب شد ، دلت خنک شد آره ؟ ته لجبازی و دعوارو دیدی چه حرفایی که من ، از تو شنیدم چه حرفایی که تو ، از من شنیدی هیچی نگو نذار از چشم ـه هم بیفتیم هیچی نگو اینا چی بود از هم شنفتیم ؟ هیچی نگو

حسین بازدید : 41 چهارشنبه 06 فروردین 1399

الان خوب شد ، دلت خنک شد آره ؟

ته لجبازی و دعوارو دیدی

چه حرفایی که من ، از تو شنیدم

چه حرفایی که تو ، از من شنیدی

هیچی نگو نذار از چشم ـه هم بیفتیم

هیچی نگو اینا چی بود از هم شنفتیم ؟

هیچی نگو نگو نگو عزیزم

هیچی نگو بسه هرچی چند روزه گفتی


چقدر گفتم بهت ، قطع کن عزیزم

الان حاله دوتامونم خرابه

نمیدونم الان آرومی یا نه

من که گوشی تو دستم ، خیس آبه

هیچی نگو نذار از چشم ـه هم بیفتیم

هیچی نگو اینا چی بود از هم شنفتیم ؟

هیچی نگو نگو نگو عزیزم

هیچی نگو بسه هرچی چند روزه گفتی

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو