loading...

اهنگ جدید

آهنگ فرشته ها امید نوریOmid Nouri - چشمـــای گریــون نم نم بارون توی خیابون ابر بهـــــاره داره میبــــاره  کاری نــــداره دل دیوونه چه  بی زبــونه  خــــدا میــــدونهقلب

حسین بازدید : 192 جمعه 26 مرداد 1397

آهنگ فرشته ها امید نوری

Omid Nouri - 

چشمـــای گریــون نم نم بارون توی خیابون
 ابر بهـــــاره داره میبــــاره  کاری نــــداره 
دل دیوونه چه  بی زبــونه  خــــدا میــــدونه
قلب شکسته خستــه ی خسته از این زمونه 



همش میگم فرشته ها کجایید بیاید اشکامو براش بیارید
همش میگم پس کی خدا میتونم اونو فقط واسه خودم بدونم

دل دیوونه چه بی زبونه خدا میدونه خدا میدونه
دل شکسته خسته ی خسته از این زمونه از این زمونه

دل من تنهاس دل من خونه 
دل من بی تو نمیشه بمونه


دل من تنهاس دل من خونه 
دل من بی تو نمیشه بمونه


همش میگم فرشته ها کجایید

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو