loading...

اهنگ جدید

دانلود لینک مستقیم آهنگ دوره کردم از محسن ابراهیم زاده,متن آهنگ دوره کردم از محسن ابراهیم زاده ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوره کردم از محسن ابراهیم زاده ,دانلود آه

حسین بازدید : 63 شنبه 18 خرداد 1398




متن آهنگ دوره کردم از محسن ابراهیم زاده
دوره کردم روزی صد بار اون خنده هاتو
کی گذاشت رفت تو بگو آخه من یا تو
هرچی میگن بذار بگن من دیوونم
آسمونه اینجا ابری اونجارو نمیدونم

بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن
بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن


تکست آهنگ دوره کردم از محسن ابراهیم زاده


کی مثل این دل نرفت و نکند و
بد کم آورده بعد دوری از تو
پریدن از رو بوم تو سخته
دلی که لک زده یه چند وقته

بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن
بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن


balmusic.ir







برچسب ها دانلود لینک مستقیم آهنگ دوره کردم از محسن ابراهیم زاده متن آهنگ دوره کردم از محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوره کردم از محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ بیکلام دوره کردم از محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ جدید دوره کردم از محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز همراه اول دوره کردم از محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ دوره کردم از محسن ابراهیم زاده با کیفیت 320 دوره کردم از محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود ریمیکس دوره کردم از محسن ابراهیم زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو