loading...

اهنگ جدید

آهنگ خداحافظ فرزین درون کوچه قلبم چه غمگین ناله می پیچدصدای تو که می گفتی به جز تو دل نمی بندمفریب وعده هایت را ندانستم ولی اکنونبه یاد وعده های تو میان گریه می خندمبرو دیگر که دل از غم رها کردمخداحاف

حسین بازدید : 27 جمعه 15 آذر 1398

آهنگ خداحافظ فرزین
درون کوچه قلبم چه غمگین ناله می پیچد
صدای تو که می گفتی به جز تو دل نمی بندم
فریب وعده هایت را ندانستم ولی اکنون
به یاد وعده های تو میان گریه می خندم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ خداحافظ که دیگر برنمی گردم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ خداحافظ که دیگر برنمی گردم

در آن غمگین غروب سرد تو از شهرم سفر کردی
نگاهم در افقها مرد و من افسوس می خوردم
شیار گونه هایم را گل اشکم نوازش کرد
و من از تو جدا ماندمولی ای کاش می مردم


برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ خداحافظ که دیگر برنمی گردم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ خداحافظ که دیگر برنمی گردم
تو بودی آسمان من غمت همسایه قلبم
ولی خورشید چشم تو به بام دیگری سرزد
قسم بر سوز پنهانم تو را دیگر نمی خواهم
که از باغ دوچشم تو پرستوی دلم پرزد
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ خداحافظ که دیگر برنمی گردم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ خداحافظ که دیگر برنمی گردم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو