loading...

اهنگ جدید

  برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ ❤ای خدا مه تا چنی داغ بمانه رو ای دلم❤ دلی که تنها امیدش به تو بود ، رفتی گلم ..  ❤هر شوم تکراریه ا داغ تو ای عشقگم❤ دل تنهامه ن

حسین بازدید : 52 سه شنبه 13 اسفند 1398

 

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ

ای خدا مه تا چنی داغ بمانه رو ای دلم

دلی که تنها امیدش به تو بود ، رفتی گلم .. 

هر شوم تکراریه ا داغ تو ای عشقگم

دل تنهامه نگاه کو که بی تو گرفته غم

 

ای خدا برس به دادم دیه طاقت ندارم

عشقگم رفته کنارم ا دوریش کم میارم ..

هر شوم تکراریه ا داغ تو ای عشقگم

که اگر یه روزی مردم تو بیای رو قبرگم 

ای خدا برس به دادم دیه طاقت ندارم

عشقگم رفته کنارم ا دوریش کم میارم .. 

هر شوم تکراریه ا داغ تو ای عشقگم

که اگر یه روزی مردم تو بیای رو قبرگم 

دلتنگم و غریبم مردم و ای دربدری

فکر کنم ای یاکریم تو داری با مه دشمنی

مگه مه بنده ی تو نیستم که ایجور تا مکنی

الای هرچی درد نخوره تو خراوم مکنی 

دلم تنگه ای خدایا چرا درک نمکنی

چه میشه اگه وقت داشتی یه نگاه مان بکنی

مه دیه هیچ صبری نیرم و دنیا ناراضیم

این چنی دلم گرفته ک ا مردن راضیم 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:9.04مگابايت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ ای خدا مه تا چنی داغ بمانه رو ای دلم دلم تنگه ای خدایا چرا درک نمکنی دانلود آهنگ دلم تنگه ای خدایا چرا درک نمکنی آهنگ ای خدا مه تا چنی داغ بمانه رو ای دلم این چنی دلم گرفته ک ا مردن راضیم دانلود آهنگ این چنی دلم گرفته ک ا مردن راضیم آهنگ این چنی دلم گرفته ک ا مردن راضیم هر شوم تکراریه ا داغ تو ای عشقگم دانلود آهنگ هر شوم تکراریه ا داغ تو ای عشقگم آهنگ هر شوم تکراریه ا داغ تو ای عشقگم دل تنهامه نگاه کو که بی تو گرفته غم آهنگ دل تنهامه نگاه کو که بی تو گرفته غم عشقگم رفته کنارم ا دوریش کم میارم که اگر یه روزی مردم تو بیای رو قبرگم آهنگ که اگر یه روزی مردم تو بیای رو قبرگم ای خدا برس به دادم دیه طاقت ندارم دانلود آهنگ ای خدا برس به دادم دیه طاقت ندارم آهنگ ای خدا برس به دادم دیه طاقت ندارم آهنگ عشقگم رفته کنارم ا دوریش کم میارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو