loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ تو بارون احسان خواجه امیری اولین روزای پاییز تورو یاد من میارهچشمای از گریه لبریز تورو یاد من میارهباز نم بارون حال من داغون پرسه تا صبح تو خیابونیه چشم اشکه یه چشم خون تو بارون تو بارون

حسین بازدید : 63 پنجشنبه 11 بهمن 1397



متن آهنگ تو بارون احسان خواجه امیری

 

اولین روزای پاییز تورو یاد من میاره
چشمای از گریه لبریز تورو یاد من میاره
باز نم بارون حال من داغون پرسه تا صبح تو خیابون
یه چشم اشکه یه چشم خون تو بارون تو بارون
باز نم بارون حال من داغون پرسه تا صبح تو خیابون


یه چشم اشکه یه چشم خون تو بارون تو بارون


خیالت تو شبایی که میاد تو سر خونه
من خونه خرابو به خیابون میکشونه
مث من توی این شهر این شبا خیلی زیاده
رو دیوارای شهر خط بکشه پای پیاده
باز نم نم بارون حال من داغون پرسه تا صبح تو خیابون
یه چشم اشکه یه چشم خون تو بارون تو بارون
باز نم بارون حال من داغون پرسه تا صبح تو خیابون
یه چشم اشکه یه چشم خون تو بارون تو بارون

 https://naslemusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول تو بارون احسان خواجه امیری Download Music دانلود آهنگ بیکلام تو بارون احسان خواجه امیری دانلود آهنگ جدید تو بارون احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو بارون احسان خواجه امیری متن آهنگ متن آهنگ تو بارون احسان خواجه امیری دانلود آهنگ تو بارون احسان خواجه امیری با کیفیت 320 تو بارون احسان خواجه امیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو