loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ ساده رفتی بی وفا عمری دلم بازیچه بود برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ اختصاصی : ❤ساده رفتی بی وفا عمری دلم بازیچه یود❤ خون دل خوردم برات اما چه سود اما چه سود ❤رف

حسین بازدید : 69 دوشنبه 12 اسفند 1398

دانلود آهنگ ساده رفتی بی وفا عمری دلم بازیچه بود

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی :

ساده رفتی بی وفا عمری دلم بازیچه یود

خون دل خوردم برات اما چه سود اما چه سود

رفتیو ثابت بهم شد عشقت یک افسانه بود

از همان روز ازل عشقت برام بیگانه بود

 

از همان روز ازل عشقت برام بیگانه بود

بیقرارم بیقرارم بیقرارم بیقرار

توبه کارم توبه کار

سزاوار تو لعنته سزاوار تو لعنته

 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:1.00مگابايت

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ ساده رفتی بی وفا عمری دلم بازیچه بود آهنگ ساده رفتی بی وفا عمری دلم بازیچه بود ساده رفتی بی وفا عمری دلم بازیچه بود خون دل خوردم برات امام چه سود اما چه سود آهنگ خون دل خوردم برات امام چه سود اما چه سود دانلود آهنگ خون دل خوردم برات امام چه سود اما چه سود رفتیو ثابت بهم شد عشقت یک افسانه بود از همان روز ازل عشقت برام بیگانه بود دانلود آهنگ از همان روز ازل عشقت برام بیگانه بود آهنگ از همان روز ازل عشقت برام بیگانه بود بیقرارم بیقرارم بیقرارم بیقرار دانلود آهنگ بیقرارم بیقرارم بیقرارم بیقرار آهنگ بیقرارم بیقرارم بیقرارم بیقرار سزاوار تو لعنته آهنگ کردی سزاوار تو لعنته دانلود آهنگ کردی سزاوار تو لعنته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو