loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ مادر محسن دولت,    دانلود اهنگ بال و پرم شکسته شدم اسیر و خسته,    دانلود اهنگ برار محسن دولت,    محسن دولت جدید 98, &

حسین بازدید : 293 پنجشنبه 08 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ مادر محسن دولت
,    دانلود اهنگ بال و پرم شکسته شدم اسیر و خسته
,    دانلود اهنگ برار محسن دولت
,    محسن دولت جدید 98
,    اهنگ جدید محسن دولت 98
,    دانلود اهنگ محسن دولت زندانی
,    دانلود اهنگ داداشی از محسن دولت
,    اهنگ محسن دولت جوانی
,    اهنگ محسن دولت برارم
,    دانلود آهنگ
,   

ای خدا این شهر بزرگ کوچیک و تنگه برام

هرقدمش صدتا چراغ اما بی رنگه برام

مهر و محبتش دروغ قلبا همه سنگیه

ترانه ها و همدم همرنگه برام

بال و پرم شکسته شدم اسیر و خسته

رو شیشه دل من دوباره غم نشسته

بال و پرم شکسته شدم اسیر و خسته

رو شیشه دل من غبار غم نشسته

منو سلام میکنه

مادر دلشکسته ام منو دعا میکنه

عمریه که با چادرش اشکمو پاک میکنه

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ مادر محسن دولت دانلود اهنگ بال و پرم شکسته شدم اسیر و خسته دانلود اهنگ برار محسن دولت محسن دولت جدید 98 اهنگ جدید محسن دولت 98 دانلود اهنگ محسن دولت زندانی دانلود اهنگ داداشی از محسن دولت اهنگ محسن دولت جوانی اهنگ محسن دولت برارم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو