loading...

اهنگ جدید

مـحالــه از اینــــجا بـرم,بـندای کفشــــمو نبند بــاید تو عـاشقم بشــی,به ارزوی مــــن نخـــــــند گــــــــــاهی حســــــودی مـیکنم,مــن به لـــــــــباســـــــای تنـــــــت وقـــــــ

حسین بازدید : 160 شنبه 13 مرداد 1397

مـحالــه از اینــــجا بـرم,بـندای کفشــــمو نبند 

بــاید تو عـاشقم بشــی,به ارزوی مــــن نخـــــــند 

گــــــــــاهی حســــــودی مـیکنم,مــن به لـــــــــباســـــــای تنـــــــت 

وقـــــــــتی تو خــــــــواب و رویــــاهام,در اغــــــــوشم مــــــیگــــــــیرمت 

عادت هر شبم شده,زانوی غم بغل کنـم


برای دیدنت تو خواب,خدارو التماس کنم 
مثل پرنده تو قفس,شکسته شد پر من 
این حق من نبود این نیست,حق من این نیست,حق من این نیست,گــــــــــــــل مـــــــــــن... 


هــنوز بـــــــــــرای دلــخوشــــیم,حلـــــــــــقــــــتو تـــــــــــو دست میــــکنم, 

فـــــــــراموشم کردی ولــــــی,فـــراموشــــــــت نمیــــکنم 

چــــــــــرا عصـای دست من,پــــــــــــــــــــای مـــــنو علـــــــــــــــــــیل کــــــــــــــــرد؟؟؟؟!!! 

جــــــــــــــــــــــــــــلو چشـــــــــــــــــــام عشــــــــــــق مـــــــنو,هــــــــم اغـــــــــــــوش رقـــــــیب کرد...

 

 

ادامه مطلب





هنوزم این چشای من,من و تورو ما می بینه 
اون قده اشک ریخته به پات,کور شده و نمی بینه 
مغرب و مشرق بی چشـات,فرقی واسم نــــــــــــــــــــــداره 
طلوع و هر غــــــــــــــروبـی,اشکــــــــمو در میــــــــــــــــــــــــــــــــــاره,اشکــــــــمو در میــــــــــــــــــــــــــــــــــاره


چــــــرا باید تو این قفــــــس , بــــــــدون من رهــــــــــــا شی 

حق من این نیســـــــــت,جـــــــــدا شــــی ,خـــــــــــــــدا 

من یه صیدمو تو شــکارچــــی 



چه بد رسمیه,احساس شکارچی 
زمینم زدیو , رحمی نداشتی 
ته خط , واسه عکس یادگاری 
یه پاتو روی سینه هام گذاشتی,مدارا کردمو حیا نکردی 
تو مغرور تر شدی از این صبوری 

نمیخوام یقتو کسی بگیره,نه 
خوشم از اینکه,قاتلم تو بودی..

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو