loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ خانومم باشی انگار همچی هست,    دانلود آهنگ مصطفی خانومم اگه باشی آرومم,    دانلود اهنگ مصطفی تقوایی یدونه باشی,    دانلود ا

حسین بازدید : 35 یکشنبه 11 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ خانومم باشی انگار همچی هست
,    دانلود آهنگ مصطفی خانومم اگه باشی آرومم
,    دانلود اهنگ مصطفی تقوایی یدونه باشی
,    دانلود اهنگ داره چشمات کار میده دستم
,    دانلود آهنگ خانومم اگه باشی آرومم
,    دانلود اهنگ داره چشمات کار میده دستم اهای خانوم با شما هستم کاشکی یکمی کاشکی
,    دانلود اهنگ مصطفی تقوایی داره چشمات کار میده دستم
,    متن آهنگ خانومم مصطفی تقوایی
,    داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم
,    دانلود آهنگ
,   
,   

 

خانومم اگه باشی آرومم یه کاری کن مالِ من شی قانونا

با چشمات بهم نشون بده پروازُ میفهمم تمومِ اون همه احساسو

آخه دست خودم نیست دل تو دلم نیست وقتی که هستی عزیزم این دل آرومِ

نمیدونی چه حسی دادی به قلبم این همه احساس با تو نمیشه وارونه , نمیشه وارونه

چشمات آخه کار داده دستم این بار دلم عاشقه رسما انگار دیگه صاحبِ قلبمی تو

اسمت شده ورد زبونم خانومم تویی آرومِ جونم انگار دیگه صاحبِ قلبمی تو

شعر آهنگ جدید مصطفی تقوی و دی جی کامی خانومم

خانومم اگه باشی آرومم یه کاری کن مالِ من شی قانونا

با چشمات بهم نشون بده پروازُ میفهمم تمومِ اون همه احساسو

آخه دست خودم نیست دل تو دلم نیست وقتی که هستی عزیزم این دل آرومِ

نمیدونی چه حسی دادی به قلبم این همه احساس با تو نمیشه وارونه , نمیشه وارونه

چشمات آخه کار داده دستم این بار دلم عاشقه رسما انگار دیگه صاحبِ قلبمی تو

اسمت شده ورد زبونم خانومم تویی آرومِ جونم انگار دیگه صاحبِ قلبمی تو







برچسب ها دانلود اهنگ خانومم باشی انگار همچی هست دانلود آهنگ مصطفی خانومم اگه باشی آرومم دانلود اهنگ مصطفی تقوایی یدونه باشی دانلود اهنگ داره چشمات کار میده دستم دانلود آهنگ خانومم اگه باشی آرومم دانلود اهنگ داره چشمات کار میده دستم اهای خانوم با شما هستم کاشکی یکمی کاشکی دانلود اهنگ مصطفی تقوایی داره چشمات کار میده دستم متن آهنگ خانومم مصطفی تقوایی داره چشمات کار میده دستم آهای خانوم با شما هستم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو