loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ تورا با غیر میبینم,    دانلود آهنگ دلم میسوزد همای,    دانلود اهنگ دلم می سوزد و کاری زدستم بر نمی اید,  &nb

حسین بازدید : 83 شنبه 27 مهر 1398



,   
,    دانلود آهنگ تورا با غیر میبینم
,    دانلود آهنگ دلم میسوزد همای
,    دانلود اهنگ دلم می سوزد و کاری زدستم بر نمی اید
,    دانلود آهنگ دلم میسوزد و کاری زدستم بر نمی آید همای
,    دانلود اهنگ دلم میسوزد و کاری
,    کلیپ شبان آهسته میگریم
,    تو را با غیر میبینم پرواز همای
,    دانلود آهنگ پرواز همای شبان آهسته می گریم
,    دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمی آید همای

,   

 

https://www.bibakmusic.com/32319/music-parvaz-homay-shaban-ahesteh-migeryam.html

 

متن آهنگ شبان آهسته میگریم از پرواز همای

تو را با غیر می بینم صدایم در نمی آید

دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید

شبان آهسته میگریم که شاید کم شود دردم

تحمل می رود اما شب غم سر نمی آید

چه سود از شرح این دیوانگی ها بی قراری ها

تو مه بی مهری و حرف منت باور نمی آید

ز دست و پای دل بر گیر این زنجیر جور ای یار

که این دیوانه گر عاقل شود دیگر نمی آید

فراق از عمر من می کاهد ای نامهربان رحمی

feragh az omre man mikahad ey namehraban rahmi

خدا را از چه بر من رحمت ای کافر نمی آید

khoda ra az che bar man rahmat ey kafar nemiayad

ترانه آهنگ شبان آهسته میگریم از پرواز همای 

شبان آهسته میگریم که شاید کم شود دردم

تحمل می رود اما شب غم سر نمی آید

چه سود از شرح این دیوانگی ها بی قراری ها

تو مه بی مهری و حرف منت باور نمی آید

ز دست و پای دل بر گیر این زنجیر جور ای یار

که این دیوانه گر عاقل شود دیگر نمی آید

فراق از عمر من می کاهد ای نامهربان رحمی

feragh az omre man mikahad ey namehraban rahmi

خدا را از چه بر من رحمت ای کافر نمی آید

khoda ra az che bar man rahmat ey kafar nemiayad







برچسب ها دانلود آهنگ تورا با غیر میبینم دانلود آهنگ دلم میسوزد همای دانلود اهنگ دلم می سوزد و کاری زدستم بر نمی اید دانلود آهنگ دلم میسوزد و کاری زدستم بر نمی آید همای دانلود اهنگ دلم میسوزد و کاری کلیپ شبان آهسته میگریم تو را با غیر میبینم پرواز همای دانلود آهنگ پرواز همای شبان آهسته می گریم دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمی آید همای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو