loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگآخ دلم چقدر غریبه روزگار چه نانجیبه برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: دانلود آهنگ آخ دلم چقدر غریبه روزگار چه نانجیبه  چشاشو بسته و انگار نمیخواد چیزی ببینه م

حسین بازدید : 63 دوشنبه 05 اسفند 1398

دانلود آهنگآخ دلم چقدر غریبه روزگار چه نانجیبه

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

دانلود آهنگ آخ دلم چقدر غریبه روزگار چه نانجیبه 

چشاشو بسته و انگار نمیخواد چیزی ببینه

مرد باش و مرد بمون ای دل بی هم زبون

X دانلود آهنگ آخ دلم چقدر غریبه روزگار چه نانجیبه X آخ دلم چقدر غریبه روزگار چه نانجیبه X آهنگ آخ دلم چقدر غریبه روزگار چه نانجیبه X چشاشو بسته و انگار نمیخواد چیزی ببینه X دانلود آهنگ چشاشو بسته و انگار نمیخواد چیزی ببینه X آهنگ چشاشو بسته و انگار نمیخواد چیزی ببینه X مرد باش و مرد بمون ای دل بی هم زبون X دانلود آهنگ مرد باش و مرد بمون ای دل بی هم زبون X آهنگ مرد باش و مرد بمون ای دل بی هم زبون X طاقتو بشکنو تا ابد به پاش بمون X دانلود آهنگ طاقتو بشکنو تا ابد به پاش بمون X آهنگ طاقتو بشکنو تا ابد به پاش بمون X روزگار چه بی وفایی مردم از غم جدایی X دانلود آهنگ روزگار چه بی وفایی مردم از غم جدایی X آهنگ روزگار چه بی وفایی مردم از غم جدایی X دانلود روزگار چه بی وفایی مردم از غم جدایی

 

طاقتو بشکنو تا ابد به پاش بمون

روزگار چه بی وفایی مردم از غم جدایی

 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:3.07مگابايت

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ آخ دلم چقدر غریبه روزگار چه نانجیبه آخ دلم چقدر غریبه روزگار چه نانجیبه آهنگ آخ دلم چقدر غریبه روزگار چه نانجیبه چشاشو بسته و انگار نمیخواد چیزی ببینه دانلود آهنگ چشاشو بسته و انگار نمیخواد چیزی ببینه آهنگ چشاشو بسته و انگار نمیخواد چیزی ببینه مرد باش و مرد بمون ای دل بی هم زبون دانلود آهنگ مرد باش و مرد بمون ای دل بی هم زبون آهنگ مرد باش و مرد بمون ای دل بی هم زبون طاقتو بشکنو تا ابد به پاش بمون دانلود آهنگ طاقتو بشکنو تا ابد به پاش بمون آهنگ طاقتو بشکنو تا ابد به پاش بمون روزگار چه بی وفایی مردم از غم جدایی دانلود آهنگ روزگار چه بی وفایی مردم از غم جدایی آهنگ روزگار چه بی وفایی مردم از غم جدایی دانلود روزگار چه بی وفایی مردم از غم جدایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو