loading...

اهنگ جدید

,    دانلود ریمیکس مرتضی جعفرزاده,    دانلود تمام اهنگ های مرتضی جعفرزاده,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده عشقم,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده

حسین بازدید : 748 پنجشنبه 13 تیر 1398



,    دانلود ریمیکس مرتضی جعفرزاده
,    دانلود تمام اهنگ های مرتضی جعفرزاده
,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده عشقم
,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده انتظار
,    اهنگ مرتضی جعفرزاده برگرد
,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده وفادار
,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده ساقی
,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده رفاقت
,    مرتضی جعفرزاده فلک

,   

http://nakaman1.ir

دلی رو زیر پا گذاشتی که قبل تو شکستگی داشت

حال منه عاشق به کی به جز تو بستگی داشت

تهش واسه من و تو چی داشت

یه گوشه از تمام دنیا تو قلب تو برای من بود

کفره ولی میگم چشای تو خدای من بود

شروعت انتهای من بود

عشقم این روزا هوای تو هوام و بد کرده

یکی برات دوباره تب کرده

باور کن عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی

می بینمت هنوزم اینجایی باور کن

دلتنگی یعنی تو دلشوره یعنی تو

تو بی من می میری می میرم من بی تو

عشقم این روزا هوای تو هوام و بد کرده

یکی برات دوباره تب کرده

باور کن عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی

می بینمت هنوزم اینجایی باور کن

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود ریمیکس مرتضی جعفرزاده دانلود تمام اهنگ های مرتضی جعفرزاده دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده عشقم دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده انتظار اهنگ مرتضی جعفرزاده برگرد دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده وفادار دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده ساقی دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده رفاقت مرتضی جعفرزاده فلک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو