loading...

اهنگ جدید

  نذاشتی خستگی از تنم در بره منو تحمل این همه خاطره درد و دلایی که موند تو وجود من به غیر خواستنت چی میخواستم ازت کی میفهمه حالتو وقتی نیستم برعکس تو رو حرفام وایمیستم پر شدم از بی طاقتی تحمل دو

حسین بازدید : 38 یکشنبه 04 اسفند 1398

 

نذاشتی خستگی از تنم در بره
منو تحمل این همه خاطره
درد و دلایی که موند تو وجود من
به غیر خواستنت چی میخواستم ازت
کی میفهمه حالتو وقتی نیستم
برعکس تو رو حرفام وایمیستم
پر شدم از بی طاقتی
تحمل دوریت کار من نیست
جای تو هیچ وقت کنار من نیست
فکرت کجاست که راحتی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با لینک مستقیم

کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی با نام بی طاقتی ,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با نام بی طاقتی ,دانلود آهنگ mp3 احمد سعیدی با نام بی طاقتی ,دانلود آهنگ بیکلام احمد سعیدی با نام بی طاقتی,دانلود اهنگ قدیمی احمد سعیدی با نام بی طاقتی,دانلود آهنگ,کد پیشواز آهنگ احمد سعیدی با نام بی طاقتی ,کد پیشواز ایرانسل احمد سعیدی با نام بی طاقتی ,دانلود آهنگ احمد سعیدی با نام بی طاقتی ,کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی با نام بی طاقتی ,دانلود آهنگ محلی,متن آهنگ,دانلود آهنگ زیبای احمد سعیدی با نام بی طاقتی ,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با نام بی طاقتی با لینک مستقیم,Download music,تکست آهنگ احمد سعیدی با نام بی طاقتی , احمد سعیدی با نام بی طاقتی ,دانلود ریمیکس احمد سعیدی با نام بی طاقتی ,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ احمد سعیدی با نام بی طاقتی ,

 

 

متن آهنگ احمد سعیدی با نام بی طاقتی

 


شاید یه روز برگردی فکر کنی دلتنگی فکرم پیشت گیره
شاید یه روز برگردی که خیلی دیره
شاید یه روز برگردی فکر کنی دلتنگی فکرم پیشت گیره
شاید یه روز برگردی که خیلی دیره
کی میفهمه حالتو وقتی نیستم
برعکس تو رو حرفام وایمیستم
پر شدم از بی طاقتی
تحمل دوریت کار من نیست
جای تو هیچ وقت کنار من نیست
فکرت کجاست که راحتی

 

 

 

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی با نام بی طاقتی دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با نام بی طاقتی دانلود آهنگ mp3 احمد سعیدی با نام بی طاقتی دانلود آهنگ بیکلام احمد سعیدی با نام بی طاقتی دانلود اهنگ قدیمی احمد سعیدی با نام بی طاقتی دانلود آهنگ کد پیشواز آهنگ احمد سعیدی با نام بی طاقتی کد پیشواز ایرانسل احمد سعیدی با نام بی طاقتی دانلود آهنگ احمد سعیدی با نام بی طاقتی کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی با نام بی طاقتی دانلود آهنگ محلی متن آهنگ دانلود آهنگ زیبای احمد سعیدی با نام بی طاقتی دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با نام بی طاقتی با لینک مستقیم Download music تکست آهنگ احمد سعیدی با نام بی طاقتی احمد سعیدی با نام بی طاقتی دانلود ریمیکس احمد سعیدی با نام بی طاقتی دانلود آهنگ جدید متن آهنگ احمد سعیدی با نام بی طاقتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو