loading...

اهنگ جدید

    متن آهنگ دلم پریشون حواس تو کجا پرته یجایی دور از این خونه ,دانلود آهنگ دلم پریشون حواس تو کجا پرته یجایی دور از این خونه با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم پریشون حواس تو کجا پرت

حسین بازدید : 70 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398

 

 

متن آهنگ دلم پریشون حواس تو کجا پرته یجایی دور از این خونه ,دانلود آهنگ دلم پریشون حواس تو کجا پرته یجایی دور از این خونه با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم پریشون حواس تو کجا پرته یجایی دور از این خونه ,دانلود آهنگ,دلم پریشون حواس تو کجا پرته یجایی دور از این خونه ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید دلم پریشون حواس تو کجا پرته یجایی دور از این خونه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم پریشون حواس تو کجا پرته یجایی دور از این خونه ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام دلم پریشون حواس تو کجا پرته یجایی دور از این خونه ,

دانلود اهنگ دلم پریشون حواس تو کجا پرته یجایی دور از این خونه

همش گریه همش دعوا همش قهریم چرا باهم چقدر سنگین بغض تو چقدر طولانی مثل سابق دیگه نیستی منو کمتر دوسم داری  

https://www.darvishmusic.com

متن آهنگ جدید محمد عنبرستانی مثل سابق

حواست نیست نمیبینی چقدر حالم پریشونه حواسه تو کجا پرته یه جایی دور از این خونه
همش گریه همش دعوا همش قهریم چرا با هم چقد سنگینه بغضه تو چقد طولانیه ب..

مثله سابق دیگه نیستی منو کمتر دوسم داری دیگه خستگیامو هم از رو دوشم بر نمیداری
تو فرق کردی با اون روزا که قلبت خونه ی من بود
تو اون نیستی که یک روزی دلش دیوونه ی من بود

شعر آهنگ جدید محمد عنبرستانی مثل سابق

ما از احساسه هم دوریم که رویامون شده کابوس
که هر شب اشکه چشمامون میشه قد یه اقیانوس
نه لبخندی نه احساسی نه گرمای یه آغوشی داریم از یاد هم میریم تو تند باد فراموشی

مثله سابق دیگه نیستی منو کمتر دوسم داری دیگه خستگیامو هم از رو دوشم بر نمیداری
تو فرق کردی با اون روزا که قلبت خونه ی من بود
تو اون نیستی که یک روزی دلش دیوونه ی من بود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو