loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ احمد سعیدی نگاه    دانلود آهنگ زیبای احمد سعیدی نگاه ,متن آهنگ احمد سعیدی نگاه ,دانلود ریمیکس احمد سعیدی نگاه , احمد سعیدی نگاه ,تکست آهنگ احمد سعیدی نگاه ,دانلود آهنگ mp3 احم

حسین بازدید : 21 یکشنبه 04 اسفند 1398

دانلود آهنگ احمد سعیدی نگاه

 

 دانلود آهنگ زیبای احمد سعیدی نگاه ,متن آهنگ احمد سعیدی نگاه ,دانلود ریمیکس احمد سعیدی نگاه , احمد سعیدی نگاه ,تکست آهنگ احمد سعیدی نگاه ,دانلود آهنگ mp3 احمد سعیدی نگاه ,دانلود آهنگ بیکلام احمد سعیدی نگاه,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی نگاه ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی نگاه ,دانلود آهنگ محلی,متن آهنگ,Download music,کد پیشواز ایرانسل احمد سعیدی نگاه ,دانلود آهنگ احمد سعیدی نگاه ,کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی نگاه ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی نگاه با لینک مستقیم,دانلود اهنگ قدیمی احمد سعیدی نگاه,کد پیشواز آهنگ احمد سعیدی نگاه ,

متن آهنگ احمد سعیدی با نام نگاه

 

من به تو وصلم به دوتا چشات وصلم
به کسی جز تو اگه نگاه کنم پستم

 

تو فقط بخند دستتو بگیر جلو لبات

 

بخند تا من ذوق کنم برات
همش نیم ساعته نیستی زد به سرم هوات
بخند دستتو بگیر جلو لبات
بخند تا من ذوق کنم برات
همش نیم ساعته نیستی زد به سرم هوات

 

خوبه خوبه خوبه خوبه خوبم با تو
نمیگیره کسی که واسه من جاتو
خودت میدونی میگم یا هیشکی یا تو
خوبه خوبه خوبه خوبه خوبم با تو
نمیگیره کسی که واسه من جاتو
خودت میدونی میگم یا هیشکی یا تو

 

تو فقط بخند دستتو بگیر جلو لبات
بخند تا من ذوق کنم برات
همش نیم ساعته نیستی زد به سرم هوات
بخند دستتو بگیر جلو لبات
بخند تا من ذوق کنم برات
همش نیم ساعته نیستی زد به سرم هوات

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ زیبای احمد سعیدی نگاه متن آهنگ احمد سعیدی نگاه دانلود ریمیکس احمد سعیدی نگاه احمد سعیدی نگاه تکست آهنگ احمد سعیدی نگاه دانلود آهنگ mp3 احمد سعیدی نگاه دانلود آهنگ بیکلام احمد سعیدی نگاه دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی نگاه دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی نگاه دانلود آهنگ محلی متن آهنگ Download music کد پیشواز ایرانسل احمد سعیدی نگاه دانلود آهنگ احمد سعیدی نگاه کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی نگاه دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی نگاه با لینک مستقیم دانلود اهنگ قدیمی احمد سعیدی نگاه کد پیشواز آهنگ احمد سعیدی نگاه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو