loading...

اهنگ جدید

X یه کاری کردی با من که یه جوری شم سارن X دانلود آهنگ یه کاری کردی با من که یه جوریشم سارن X دانلود آهنگ یه کاری کردی با من که یه جوری شم از سارن X دانلود آهنگ سارن بنام یه کاری کر

حسین بازدید : 364 جمعه 02 اسفند 1398
X یه کاری کردی با من که یه جوری شم سارن X دانلود آهنگ یه کاری کردی با من که یه جوریشم سارن X دانلود آهنگ یه کاری کردی با من که یه جوری شم از سارن X دانلود آهنگ سارن بنام یه کاری کردی با من که یه جوری شم X دانلود آهنگ یه کار کردی چشات تموم عالم شه سارن X دانلود آهنگ یه کار کردی بگم بی تو نمیتونم سارن X دانلود آهنگ یه کار کردی دلم از ریشه آدم شه سارن X دانلود آهنگ خار سارن X دانلود آهنگ خار تتلو از سارن X دانلود آهنگ شدی قلب و تن و روحم شدی بال و پر و جونم سارن X دانلود آهنگ یه کاری کردی نبینم اصلا روی خوشو بی تو سارن X دانلود آهنگ ازم دنیامو گرفتی به اون چشمات قسم سارن

دانلود آهنگ یه کاری کردی با من که یه جوری شم سارن

 

یه کاری کردی با من که یه جوری شم یه کار کردی چشات تموم عالم شه

یه کار کردی بگم بی تو نمیتونم یه کار کردی دلم از ریشه آدم شه

شدی قلب و تن و روحم شدی بال و پر و جونم شدی همه ی منظورم

شدی گرمای این خونم شدی هرچی که میدونم و رو هر صحبتت زومم

یه کاری کردی نبینم اصلا روی خوشو بی تو ازم دنیامو گرفتی به اون چشمات قسم

یه کاری کردی خرابم و داغون و فقط میسازم اسطوره ازت

 

 

دانلود







برچسب ها یه کاری کردی با من که یه جوری شم سارن دانلود آهنگ یه کاری کردی با من که یه جوریشم سارن دانلود آهنگ یه کاری کردی با من که یه جوری شم از سارن دانلود آهنگ سارن بنام یه کاری کردی با من که یه جوری شم دانلود آهنگ یه کار کردی چشات تموم عالم شه سارن دانلود آهنگ یه کار کردی بگم بی تو نمیتونم سارن دانلود آهنگ یه کار کردی دلم از ریشه آدم شه سارن دانلود آهنگ خار سارن دانلود آهنگ خار تتلو از سارن دانلود آهنگ شدی قلب و تن و روحم شدی بال و پر و جونم سارن دانلود آهنگ یه کاری کردی نبینم اصلا روی خوشو بی تو سارن دانلود آهنگ ازم دنیامو گرفتی به اون چشمات قسم سارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو