دانلود آهنگ ایمان سیاهپوشان خاطرت عزیزه

Download Music Iman Siyahposhan Khateret Azize

آهنگ ایمان سیاهپوشان بنام خاطرت عزیزه

الهی من فدای دوتا چشم قشنگت

الهی من به قربون اون دل یه رنگت

دانلود آهنگ ایمان سیاهپوشان خاطرت عزیزه

 

متن آهنگ خاطرت عزیزه از ایمان سیاهپوشان

الهی من فدای دوتا چشم قشنگت

الهی من به قربون اون دل یه رنگت

چیکار کردی با قلبم که اسیر نگاته

یه احساس عجیبی تو چشمای سیاهته

تا دنیا سر جاشه تو قلب من میمونی از قشنگی بی نظیری

تو مثل رنگین کمونی هیچکسو مثل تو انقدر مهربون جایی ندیدم

خیلی سختی ها کشیدم اخرش به تو رسیدم

خاطرت عزیزه واسم واسه تو جونمو میدم

اخه تو چشمای نازت همه رویاهامو دیدم

خاطرت عزیزه واسم واسه تو کم نمیزارم

تو فقط اشاره ای کن دنیا رو برات بیارم

تا دنیا سر جاشه تو قلب من میمونی از قشنگی بی نظیری

تو مثل رنگین کمونی هیچکسو مثل تو انقدر مهربون جایی ندیدم

خیلی سختی ها کشیدم اخرش به تو رسیدم

خاطرت عزیزه واسم واسه تو جونمو میدم

اخه تو چشمای نازت همه رویاهامو دیدم

akhe to cheshmaye nazet hame royahamo didam

خاطرت عزیزه واسم واسه تو کم نمیزارم

khateret azize vasam vase to kam nemizaram

تو فقط اشاره ای کن دنیا رو برات بیارم

to faghat esharei kon donyaro barat biyaram

ترانه آهنگ خاطرت عزیزه از ایمان سیاهپوشان

خیلی سختی ها کشیدم اخرش به تو رسیدم

خاطرت عزیزه واسم واسه تو جونمو میدم

اخه تو چشمای نازت همه رویاهامو دیدم

akhe to cheshmaye nazet hame royahamo didam

خاطرت عزیزه واسم واسه تو کم نمیزارم

khateret azize vasam vase to kam nemizaram

تو فقط اشاره ای کن دنیا رو برات بیارم

to faghat esharei kon donyaro barat biyaram