loading...

اهنگ جدید

,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل ارش میره شبو روز بهونه میگیره,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل سه فیو از ارش,    کد ریمیکس اهنگ پیشواز ایرانسل ارش se fue,  

حسین بازدید : 26 دوشنبه 21 بهمن 1398


,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل ارش میره شبو روز بهونه میگیره
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل سه فیو از ارش
,    کد ریمیکس اهنگ پیشواز ایرانسل ارش se fue
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل ارش میمونی تا همیشه تو یاد من
,    اهنگ پیشواز ایرانسل se fue ارش
,    موزیک ویدیو ارش میرم میرم
,    اهنگ پیشواز ایرانسل se fue ارش ریمیکس
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل ارش سفه
,    موزیک ویدیو جدید آرش من بی تو میمیرم
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل
,   

متن آهنگ Se Fue از آرش

Say something
That silence is killing me say something
I know the truth is gonna get my heart broken
Can't believe you that you don't really feel nothing
Yeah
چیزی بگو، اون سکوت داره منو میکشه
چیزی بگو، میدونم که حقیقت قلبم رو میشکنه
نمیتونم باور کنم که واقعاً هیچ حسی (بهم) نداری آره

میمونی تو همیشه تو همیشه تو یاد من
میدونی من میمیرم بدون تو بدون تو

Se fue se fue
I would never leave us
So por que se fue
رفت رفت من هیچ وقت ترکش نمیکردم
نمیدونم که چرا رفت
میرم میرم میرم

میره میره
شب و روز بهونه میگیره
میره من بی تو میمیرم

==>> تکست اهنگ Se Fue از اینتر موزیک <<==

Why oh why
Left me lonely didn't even say goodbye
Can't get no sleep, you got me wild awake all night
Don't wanna wake up thinking that you are by myside
Yeah
چرا آه چرا منو ترک کردی و حتی خداحافظی هم نکردی
خواب به چشمم نمیاد شب تا صبح به فکر تو بیدارم
نمیخوام بیدار شم و فکر کنم کنارم هستی

میمونی تو همیشه تو همیشه تو یاد من
میدونی من میمیرم بدون تو بدون تو







برچسب ها کد اهنگ پیشواز ایرانسل ارش میره شبو روز بهونه میگیره کد اهنگ پیشواز ایرانسل سه فیو از ارش کد ریمیکس اهنگ پیشواز ایرانسل ارش se fue کد اهنگ پیشواز ایرانسل ارش میمونی تا همیشه تو یاد من اهنگ پیشواز ایرانسل se fue ارش موزیک ویدیو ارش میرم میرم اهنگ پیشواز ایرانسل se fue ارش ریمیکس کد اهنگ پیشواز ایرانسل ارش سفه موزیک ویدیو جدید آرش من بی تو میمیرم کد اهنگ پیشواز ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو