loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ چت شده مهرداد اصغری Lyrics Music Mehrdad Asghari Chet Shodeh ترانه و شعر آهنگ چت شده مهرداد اصغری هرچی نگات میکنم عشقی نمیبینم نه یاد تو میفتم همش هرجا که میشینم من چرا ساکت شدی آخه

حسین بازدید : 0 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ چت شده مهرداد اصغری

Lyrics Music Mehrdad Asghari Chet Shodeh

متن آهنگ چت شده مهرداد اصغری

ترانه و شعر آهنگ چت شده مهرداد اصغری

هرچی نگات میکنم عشقی نمیبینم نه
یاد تو میفتم همش هرجا که میشینم من

چرا ساکت شدی آخه از چی دلخوری
با توام ای لعنتی حرفی بزن

حیف از اون روزای بارونی که
از همون حسی که میدونی که

باشه ردشو برو با اونی که
بدجوری به دلت نزدیکه

وای از این احساس بی رحمی که
از غرورت از همین زخمی که

توو نگامه مگه میفهمی که
همه روزام بعد تو تاریکه

تکست آهنگ چت شده مهرداد اصغری

سردمه ببین که رد شدم از همه
کجای قصه گم کردمت بدون تو یه چیزی کمه

چت شده نگاه تو چه ساکت شده
بهم دوباره ثابت شده که رفتن انتخابت شده

حیف از اون روزای بارونی که
از همون حسی که میدونی که

باشه ردشو برو با اونی که
بدجوری به دلت نزدیکه

وای از این احساس بی رحمی که
از غرورت از همین زخمی که

توو نگامه مگه میفهمی که
همه روزام بعد تو تاریکه

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو