loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن اهنگ مجتبی جعفری ضربان قلبم,    متن اهنگ ضربان قلبم,    متن آهنگ مجتبی جعفری رخ نپوشان,    اهنگ مجتبی جعفری عاش

حسین بازدید : 19 جمعه 27 دی 1398

,   
,    متن اهنگ مجتبی جعفری ضربان قلبم
,    متن اهنگ ضربان قلبم
,    متن آهنگ مجتبی جعفری رخ نپوشان
,    اهنگ مجتبی جعفری عاشق کش
,    متن اهنگ مجتبی جعفری پاییز
,    اهنگ مجتبی جعفری بابل
,    هوروش بند ضربان قلبم
,    اهنگ وقتی میای ضربان قلبم تندتر میزنه
,    متن اهنگ وقتی میای ضربان قلبم میره بالا
,    متن آهنگ
,   

 

رخ نپوشان از من دلب نازم.بزار دنیا رو به کام تو بسازم

منه عاشقو طوری مجنون خودت کن به وصال تو من این دل رو ببازم

به کنار تو منم سرخوش و سر مست مگه دیوانه تر از این دل من هست

تو که جانان منی دور نشی از من ز فراق تو و عشقت میرم از دست

(دستاتو بده من جانا تو شدی حالا دنیا دنیا 

دل من به چشات گیره به تو زنجیره 

نبری دل ز برم یارا نبری دل ز برم یارا)۲

سر و سامان منی مرغ غزل منی

توی آفاق دلم آدمم هوای منی

این منه قبل تو وابسته نمیشد به کسی

آمدی بر من خشکیده تو باران منی

(دستاتو به من جانا تو شدی حالا دنیا دنیا

دل من به چشات گیره به تو زنجیره .

نبری دل ز برم یارا نبری دل ز برم‌یارا)







برچسب ها متن اهنگ های مجتبی ضیایی بیوگرافی مجتبی ضیایی مجتبی ضیایی کافیه متن آهنگ مجتبی ضیایی دلمو گذاشتم اینستاگرام مجتبی ضیایی مجتبی ضیایی ماکان بند متن آهنگ رد پا از مجتبی ضیایی آهنگ جدید مجتبی ضیایی مجتبی ضیایی رد پا متن آهنگ متن اهنگ مجتبی جعفری ضربان قلبم متن اهنگ ضربان قلبم متن آهنگ مجتبی جعفری رخ نپوشان اهنگ مجتبی جعفری عاشق کش متن اهنگ مجتبی جعفری پاییز اهنگ مجتبی جعفری بابل هوروش بند ضربان قلبم اهنگ وقتی میای ضربان قلبم تندتر میزنه متن اهنگ وقتی میای ضربان قلبم میره بالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو