loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید بعد تو از حامد روزبه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بعد تو از حامد روزبه ,متن آهنگ بعد تو از حامد روزبه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول بعد تو از حامد روزبه

حسین بازدید : 81 شنبه 18 خرداد 1398





متن آهنگ بعد تو از حامد روزبه
هر شب مثل دیوونه ها عطرتو بو میکنم
دنیامو دائم بعد تو هی زیرو رو میکنم
چیزی که جا مونده ازت دردیه که توو قلبمه
دلتنگی هام یه عادته وقتی جدایی سهممه

هر دفعه گریه میکنم میگم که بار آخره
یادته شرط بستیم که کی از اون یکی عاشقتره
هرجای این دنیا برم فکر میکنم بازم به تو
با اینکه دلگیرم ازت هر شب میبینم عکستو
تکست آهنگ بعد تو از حامد روزبه


شب شد که باز تو رو یادم بیاره
هیشکی شبیه من تو رو دوست نداره
شب شد که چشمام واست بباره
کی میشه یادت منو تنهام بذاره

هر دفعه گریه میکنم میگم که بار آخره
یادته شرط بستیم که کی از اون یکی عاشقتره
هرجای این دنیا برم فکر میکنم بازم به تو
با اینکه دلگیرم ازت هر شب میبینم عکستو


balmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید بعد تو از حامد روزبه کد آهنگ پیشواز ایرانسل بعد تو از حامد روزبه متن آهنگ بعد تو از حامد روزبه کد آهنگ پیشواز همراه اول بعد تو از حامد روزبه بعد تو از حامد روزبه دانلود آهنگ بیکلام بعد تو از حامد روزبه دانلود آهنگ بعد تو از حامد روزبه با کیفیت 320 دانلود لینک مستقیم آهنگ بعد تو از حامد روزبه دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود ریمیکس بعد تو از حامد روزبه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو