loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ Mp3 دل دیونه امید نوری,    دانلود آهنگ Mp3 امید نوری نفرین,    اکورد اهنگ Mp3 دل دیوونه امید نوری,    دانلود اهنگ Mp3 امید

حسین بازدید : 211 پنجشنبه 26 دی 1398


,    دانلود آهنگ Mp3 دل دیونه امید نوری
,    دانلود آهنگ Mp3 امید نوری نفرین
,    اکورد اهنگ Mp3 دل دیوونه امید نوری
,    دانلود اهنگ Mp3 امید نوری فرشته ها
,    دانلود اهنگ Mp3 امید نوری قفس
,    دانلود آهنگ Mp3 به خدا اشکی نمونده دلم انگار غروبه
,    دانلود آهنگ Mp3 داری دیوونم میکنی ای دل خسته
,    دانلود اهنگ Mp3 عطر نفس های تو از امید نوری
,    دانلود اهنگ Mp3 مغناطیس امید نوری
,    دانلود آهنگ
,   

 

متن موزیک دل دیونه امید نوری

واسه رسیدن به تو دیگه چیکار کنم
آخه چقدر خودمو جلوی تو خار کنم
آخه چند بار دیگه میخوای دلمو بشکنی
توی خوابم نمیبینم که تو مال منی
طفلی دلم چقدر نشست پای تو گریه کرد
آخر چی شد نصیبش تنها یه نگاه سرد
نذار تنها بمونم همیشه با گریه هام
تو رو خدا بیا و یه کاری بکن بـرام
دل دیوونه من کسی نمیتونه ببینه که شده دربـــدر
دل دیوونه ی من کسی نمیتونه ببینه زده سیم آخر
بخدا عشقی نمونده دلم انگاری غروبـــه همه زندگیم خزونه
از تو گذشتم چون نمیتونم ببینم اشکتو
از تو گذشتم چون نمیتونم بمونم پیش تو
از تو گذشتم چون نمیخواستم باشم مدیون تو
از تو گذشتم چون نمیتونم بمونم پای تو







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 دل دیونه امید نوری دانلود آهنگ Mp3 امید نوری نفرین اکورد اهنگ Mp3 دل دیوونه امید نوری دانلود اهنگ Mp3 امید نوری فرشته ها دانلود اهنگ Mp3 امید نوری قفس دانلود آهنگ Mp3 به خدا اشکی نمونده دلم انگار غروبه دانلود آهنگ Mp3 داری دیوونم میکنی ای دل خسته دانلود اهنگ Mp3 عطر نفس های تو از امید نوری دانلود اهنگ Mp3 مغناطیس امید نوری دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو