loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ پوبون نه نه نه نه همراه با دانلود آهنگ پوبون نه نه نه نه Text  Music Poobon NaNaNaNa  سومین آهنگ از آلبوم Wolfie پوبون دعواهامون اداهامون اطفارامون من تو هر دو تامون ر

حسین بازدید : 113 سه شنبه 12 تیر 1397

متن آهنگ پوبون نه نه نه نه

همراه با دانلود آهنگ پوبون نه نه نه نه

Text  Music Poobon NaNaNaNa 

سومین آهنگ از آلبوم Wolfie پوبون

دعواهامون اداهامون اطفارامون
من تو هر دو تامون رو تنامون جای ناخن
الان بی حسیم عینه لحضه هامون

دعواهامون اداهامون اطفارامون

http://www.texahang.org/lyrics/43054_%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%be%d9%88%d8%a8%d9%88%d9%86-%d9%86%d9%87-%d9%86%d9%87-%d9%86%d9%87-%d9%86%d9%87.html/

من تو هر دو تامون رو تنامون جای ناخن
الان بی حسیم عینه لحضه هامون

کجا میری منو نکن دربو داغون
شب نخوابیدن به یادت اروم
چی شد که قلبه من پیشت جا موند
سرد سرد سرد تنها زیر بارون

نه نه نه نری بدون من تو تنها
نه نه نه تنها
نه نه نه
نه نه نه نری بدون من تو تنها
نه تنها نه

تکست آهنگ پوبون نه نه نه نه

دستات که با من نیست بگوچشماتم بره
تموم میشم نجاتم بده
کجا میری میکنی منو دربو داغون
شب نخوابیدن به یادت اروم
چی شد که قلبه من پیشت جا موند
سرد سرد سرد تنها زیر بارون

نه نه نه نری بدون من تو تنها
نه نه نه تنها
نه نه نه
نه نه نه نری بدون من تو تنها
نه تنها نه

ترانه سرا : پوبون

ترانه شعر آهنگ پوبون نه نه نه نه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو