loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ mp3 وقتی هستی با تو شادم,    دانلود اهنگ mp3 احسان خواجه امیری ارامش,    دانلود آهنگ mp3 من یه جوری عاشقم که قبل تو زندگی کردنمو یادم نیست

حسین بازدید : 33 چهارشنبه 25 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 وقتی هستی با تو شادم
,    دانلود اهنگ mp3 احسان خواجه امیری ارامش
,    دانلود آهنگ mp3 من یه جوری عاشقم که قبل تو زندگی کردنمو یادم نیست
,    متن وقتی میخندی
,    متن اهنگ mp3 وقتی میخندی احسان خواجه امیری
,    وقتی میخندی مثل رویایی
,    دانلود آهنگ mp3 احسان خواجه امیری عاشق که بشی
,    دانلود آهنگ mp3 جدید احسان خواجه امیری عاشق که بشی
,    من یه جوری عاشقم که قبل تو زندگی کردنو یادم نیست
,    دانلود آهنگ

 

وقتی میخندی مثل رویایی کاش ♫ خودت میدیدی که چقدر زیبایی♥♫

موج موهاتو قایقا میفهمن ♫ حال دریاییتو عاشقا میفهمن♥♫

وقتی هستی با تو شادم ♫ یادت دادم عشقو تو حرفام♥♫

من که با تو این دنیا ♫ رو دارم چی میخوام♥♫

من یجوری عاشقم که قبل ♫ تو زندگی کردنمو یادم نیست♥♫

رگ من اینقدر نزدیکی که ♫ نبض رو گردنمو یادم نیست♥♫

احسان خواجه امیری وقتی میخندی

من یجوری عاشقم که ممکنه ♫ زیر لبخند تو نابود بشم♥♫

من اسیر تو بشم آزادم تو ♫ رها نکن که محدود بشم♥♫

میدونم دست خودت نیست ♫ نمیتونی این نباشی♥♫

نمیتونی وقت خندت ♫ اینقدر شیرین نباشی♥♫

تو نگاهم میکنی که ♫ غرق دریاشم که هستم♥♫

ما رو ساختن واسه اینکه ♫ عاشقت باشم که هستم♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 وقتی هستی با تو شادم دانلود اهنگ mp3 احسان خواجه امیری ارامش دانلود آهنگ mp3 من یه جوری عاشقم که قبل تو زندگی کردنمو یادم نیست متن وقتی میخندی متن اهنگ mp3 وقتی میخندی احسان خواجه امیری وقتی میخندی مثل رویایی دانلود آهنگ mp3 احسان خواجه امیری عاشق که بشی دانلود آهنگ mp3 جدید احسان خواجه امیری عاشق که بشی من یه جوری عاشقم که قبل تو زندگی کردنو یادم نیست دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو