loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ mp3 اسلام نظری عروسی کردنت بی من مبارک,    دانلود شروند عروسی کردنت بی من مبارک,    اهنگ mp3 دشتی عروسی کردنت بی من مبارک,  &nbs

حسین بازدید : 28 شنبه 21 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 اسلام نظری عروسی کردنت بی من مبارک
,    دانلود شروند عروسی کردنت بی من مبارک
,    اهنگ mp3 دشتی عروسی کردنت بی من مبارک
,    دانلود اهنگ mp3 دشتی عروسی کردنت بی من مبارک
,    دانلود آهنگ mp3 عروسی کردنت بی من مبارک به حجله رفتنت بی من مبارک
,    شروه عروسی کردنت بی من مبارک
,    دانلود عروسی کردنت بی من مبارک
,    عروسی کردنت بی من مبارک مهرزاد نوازنده
,    دانلود اهنگ mp3 های اسلام نظری در جشن عروسی
,    دانلود آهنگ

 

خداوندا ببین احوال ما را

که خوش خوش میبرند نامزاد ما را

که خوش خوش میبرند عقدش ببندن

کسی نیسته که بگیرد مال مارا

ولم رفت و دلم همراه خود برد..

عروسی کردنت بی من مبارک

به حجله رفتنت بی من مبارک

دل من دنیا رو شناختی دل من

مرد و نامردا را شناختی دل

عشق و آدمها را شناختی

مرد و نامردا را شناختی دل

عشق و آدمها را شناختی

دل من شکوه نکن از کس و ناکس دل من ..

دل من دنیا رو شناختی دل من

مرد و نامردا را شناختی دل

عشق و آدمها را شناختی

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 اسلام نظری عروسی کردنت بی من مبارک دانلود شروند عروسی کردنت بی من مبارک اهنگ mp3 دشتی عروسی کردنت بی من مبارک دانلود اهنگ mp3 دشتی عروسی کردنت بی من مبارک دانلود آهنگ mp3 عروسی کردنت بی من مبارک به حجله رفتنت بی من مبارک شروه عروسی کردنت بی من مبارک دانلود عروسی کردنت بی من مبارک عروسی کردنت بی من مبارک مهرزاد نوازنده دانلود اهنگ mp3 های اسلام نظری در جشن عروسی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو