loading...

اهنگ جدید

  دانلود آهنگ بیکلام دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده ,Download Music,دان

حسین بازدید : 75 پنجشنبه 09 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ بیکلام دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده,کد آهنگ پیشواز همراه اول دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده ,Download Music,دانلود آهنگ دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده ,متن آهنگ دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده ,دانلود آهنگ جدید دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده,

دانلود آهنگدلت عزیز کی شدهفکرت با کی یکی شده

نمونده طاقتی برام بهم بگو که چی شده

برگرد نذار که عاشقت به بی کسی عادت کنه💔💔

بذار چشات خیالمو با موندنت راحت کنه         

https://www.darvishmusic.com

دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده نمونده طاقتی برام بهم بگو که چی شده
برگرد نذار که عاشقت به بی کسی عادت کنه بذار چشات خیالمو با موندنت راحت کنه

چیکار کنم که دل ندی به غیر من که باورت شه عمرمی آروم بگیری عینه من

دل دادم دل نکن از دلم نمیخوام یک لحظه از دستت بدم کاش نگیری دلمو دیگه دستکم عزیز من
دل دادم دل نکن از دلم نمیخوام یک لحظه از دستت بدم
کاش نگیری دلمو دیگه دستکم همه کسم

شعر آهنگ جدید سینا قویدل دلداده

حسابت از همه سواست بمون ولی بی التماس میخوای بری که بشکنم تو بدیهاتم بی هواست
بگو باید چیکار کنم که دل ندی به غیر من که باورت شه عمرمی آروم بگیری عینه من

نذار که عاشقت به بی کسی عادت کنه بذار چشات خیالمو با موندنت راحت کنه

دل دادم دل نکن از دلم نمیخوام یک لحظه از دستت بدم کاش نگیری دلمو دیگه دستکم عزیز من
دل دادم دل نکن از دلم نمیخوام یک لحظه از دستت بدم
کاش نگیری دلمو دیگه دستکم همه کسم







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده دانلود آهنگ جدید ایرانی دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده کد آهنگ پیشواز همراه اول دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده Download Music دانلود آهنگ دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده متن آهنگ دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده دانلود آهنگ جدید دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده دانلود آهنگ دلت عزیز کی شده فکرت با کی یکی شده نمونده طاقتی برام بهم بگو که چی شده برگرد نذار که عاشقت به بی کسی عادت کنه 💔💔 بذار چشات خیالمو با موندنت راحت کنه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو