loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ MP3 علیرضا طلیسچی حرفی نیست,    دانلود اهنگ MP3 تو داری چجوری نفس میکشی علیرضا طلیسچی,    تو داری چجوری نفس میکشی من دارم حتی تو خوابم حرف

حسین بازدید : 215 یکشنبه 15 دی 1398


,    دانلود اهنگ MP3 علیرضا طلیسچی حرفی نیست
,    دانلود اهنگ MP3 تو داری چجوری نفس میکشی علیرضا طلیسچی
,    تو داری چجوری نفس میکشی من دارم حتی تو خوابم حرف میزنم
,    تو کنار اون باشی حرفی نیست
,    تو داری چجوری نفس میکشی طلیسچی
,    میون اون همه خوشی تنم کجا دلم کجا
,    دانلود اهنگ MP3 چجوری بگم چیزیم نیست علیرضا طلیسچی
,    دانلود آهنگ MP3 های علیرضا طلیسچی
,    من دارم حتی تو خوابم حرف میزنم طلیسچی
,    دانلود آهنگ

 

 

متن آهنگ تو کنار اون خوشی علیرضا طلیسچی

پا به دنیای کسی میذاری که به اندازه من میخوادت
رد بشی یا نشی از من باید خاطراتمون برن از یادت
همه دلخوشی من بودی حتی وقتی تو رو با اون دیدم
ببین انقدر دوست دارم که گریه هامو به تو ترجیح میدم
تو کنار اون خوشی حرفی نیست منو داری میکشی حرفی نیست
رفتن و بهونه کن حرفی نیست باز منو دیوونه کن حرفی نیست
باز منو دیوونه کن حرفی نیست
تو کنار اون خوشی حرفی نیست منو داری میکشی حرفی نیست
رفتن و بهونه کن حرفی نیست باز منو دیوونه کن حرفی نیست
باز منو دیوونه کن حرفی نیست

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی تو کنار اون خوشی

آینه دروغ میگه از صورت من خستگی من واسه سردرگرمیه
من به خودم میرسم این روزا ببین رنگ جدیدمون جوگندمیه
رنگ جدیدمون جوگندمیه
تو کنار اون خوشی حرفی نیست منو داری میکشی حرفی نیست
رفتن و بهونه کن حرفی نیست باز منو دیوونه کن حرفی نیست
باز منو دیوونه کن حرفی نیست
تو کنار اون خوشی حرفی نیست منو داری میکشی حرفی نیست
رفتن و بهونه کن حرفی نیست باز منو دیوونه کن حرفی نیست
باز منو دیوونه کن حرفی نیست
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

پا به دنیای کسی میذاری که به اندازه من میخوادت علیرضا طلیسچی

 

 

پخش آنلاین

http://tabamusic.com/علیرضا-طلیسچی-تو-کنار-اون-خوشی







برچسب ها دانلود اهنگ MP3 علیرضا طلیسچی حرفی نیست دانلود اهنگ MP3 تو داری چجوری نفس میکشی علیرضا طلیسچی تو داری چجوری نفس میکشی من دارم حتی تو خوابم حرف میزنم تو کنار اون باشی حرفی نیست تو داری چجوری نفس میکشی طلیسچی میون اون همه خوشی تنم کجا دلم کجا دانلود اهنگ MP3 چجوری بگم چیزیم نیست علیرضا طلیسچی دانلود آهنگ MP3 های علیرضا طلیسچی من دارم حتی تو خوابم حرف میزنم طلیسچی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو