loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ علی لهراسبی من یه بیمارم یه دیوونه,    دانلود اهنگ علی لهراسبی عشق یعنی,    دانلود اهنگ نفس علی لهراسبی,    دانلود جدیدترین

حسین بازدید : 25 یکشنبه 03 آذر 1398


,    دانلود اهنگ علی لهراسبی من یه بیمارم یه دیوونه
,    دانلود اهنگ علی لهراسبی عشق یعنی
,    دانلود اهنگ نفس علی لهراسبی
,    دانلود جدیدترین آهنگ علی لهراسبی
,    دانلود آهنگ های علی لهراسبی
,    دانلود اهنگ علی لهراسبی عشق مثل
,    دانلود آهنگ های جدید علی لهراسبی 97
,   
,   

https://nicmusic.net/1395/12/che-khobeh/

منو آرومتر کن بمون پیشم دست تو ، تو دستامه

من آتیشم با تو چه خوبه دنیام رویای من

بزار نگات همینجوری تو نگام بمونه 

اشکای تو بارونه چشات رنگین کمونه

تو چه ساده شدی همه دنیای من

زندگیم با تو چه آرومه جز تو کی حالمو میدونه

من به چشمای تو بیمارم من یه بیمارم یه دیوونه

زندگیم با تو چه آرومه جز تو کی حالمو میدونه

من به چشمای تو بیمارم من یه بیمارم یه دیوونه

♫♫♫

بگو من بگو تو بگو عشقت نیاد روزی ببینم افتادم از چشمت

واسم سخته بی تو واست سخته بی من بگو آره قلبم

بی من جایی نری من حساسم رو اونی که احساسش

همه دنیا هست واسم

منو آروم تر کن هر لحظه با تو یه تسکینه من آرزوم اینه

زندگیم با تو چه آرومه جز تو کی حالمو میدونه

من به چشمای تو بیمارم من یه بیمارم یه دیوونه

زندگیم با تو چه آرومه جز تو کی حالمو میدونه

من به چشمای تو بیمارم من یه بیمارم یه دیوونه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ علی لهراسبی من یه بیمارم یه دیوونه دانلود اهنگ علی لهراسبی عشق یعنی دانلود اهنگ نفس علی لهراسبی دانلود جدیدترین آهنگ علی لهراسبی دانلود آهنگ های علی لهراسبی دانلود اهنگ علی لهراسبی عشق مثل دانلود آهنگ های جدید علی لهراسبی 97
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو