loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ mp3 کی پشیمون میشی,    متن آهنگ mp3 بیا که دیگه داره دیر میشه,    بیا که دیگه داره دیر میشه حامی,    آک

حسین بازدید : 33 جمعه 13 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 کی پشیمون میشی
,    متن آهنگ mp3 بیا که دیگه داره دیر میشه
,    بیا که دیگه داره دیر میشه حامی
,    آکورد بیا که دیگه داره دیر میشه
,    اهنگ mp3 باز غم داره دلم
,    دانلود آهنگ mp3
,   

 

متن آهنگ بیا که دیگه داره دیر میشه دلم تو سینه داره پیر میشه

بیا که دیگه داره دیر میشه دلم تو سینه داره پیر میشه

باز دلم غم داره باز تو رو کم داره

کی پشیمون میشی کی مهربون میشی

دل داره خون میشه غم فراوون میشه

کی پشیمون میشی کی مهربون میشی

بیا که دیگه داره دیر میشه دلم تو سینه داره پیر میشه

باز دلم غم داره باز تو رو کم داره

کی پشیمون میشی کی مهربون میشی

دل داره خون میشه غم فراوون میشه

کی پشیمون میشی کی مهربون میشی

بی تو دیگه دنیا واسه من سرابه

می بینمت هر شب اما افسوس که تو خوابه

باز دلم غم داره باز تو رو کم داره

کی پشیمون میشی کی مهربون میشی

دل داره خون میشه غم فراوون میشه

کی پشیمون میشی کی مهربون میشی







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 کی پشیمون میشی متن آهنگ mp3 بیا که دیگه داره دیر میشه بیا که دیگه داره دیر میشه حامی آکورد بیا که دیگه داره دیر میشه اهنگ mp3 باز غم داره دلم دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو