loading...

اهنگ جدید

 متن اهنگ دل وامونده محسن عباسیاین دله وامونده بی تو تنها موندهاونی که میخواستم رفت دلم جا موندهباز یه کاری کردی نمیتونی برگردیتو خودت خوبی ولی خیلی به من بد کردیچه دلی تو داری تو بیاخستم از این

حسین بازدید : 101 دوشنبه 19 فروردین 1398




 متن اهنگ دل وامونده محسن عباسی

این دله وامونده بی تو تنها مونده

اونی که میخواستم رفت دلم جا مونده
باز یه کاری کردی نمیتونی برگردی

تو خودت خوبی ولی خیلی به من بد کردی

چه دلی تو داری تو بیا

خستم از این آدمای تکراری

یکمی مغروری چرا اینقدر دوری


یه جوری باهام هستی همش انگاری مجبوری
دوسم نداری دارم شدی تو کس و کارم

همیشه برنده م من نمیبازم این بارم

دست رو دست میذاری چه دلی تو داری

تو بیا خستم از این آدمای تکراری
هی روانیم کردی مثله قبلا سردی

خیلی وقته مثلا داری تو برمیگردی

بی تو تنها مونده اونی که

میخواستم رفت دلم جا مونده

یکمی مغروری چرا اینقدر دوری

یه جوری باهام هستی همش انگاری مجبوری
دوسم نداری دارم شدی تو کس و کارم همیشه

برنده م من نمیبازم این بارم

یکمی مغروری چرا اینقدر دوری

یه جوری باهام هستی همش انگاری مجبوری
دوسم نداری دارم شدی تو کس و کارم همیشه

برنده م من نمیبازم این بارم

دانلود اهنگ دل وامونده




https://www.texahang.org







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو