loading...

اهنگ جدید

,    متن آهنگ محلی دلم تنگه دلم تنگه پسینی,    متن اهنگ لری دلم تنگه دلم تنگه دشتی,    متن اهنگ محلی دلم تنگه,    متن آهنگ دشتی دلم تنگ و دل

حسین بازدید : 843 پنجشنبه 12 دی 1398


,    متن آهنگ محلی دلم تنگه دلم تنگه پسینی
,    متن اهنگ لری دلم تنگه دلم تنگه دشتی
,    متن اهنگ محلی دلم تنگه
,    متن آهنگ دشتی دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ
,    متن آهنگ دلم تنگه آی دلم تنگه
,    متن آهنگ لری دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگ
,    اهنگ دلم تنگه ای دلم تنگه با غمت میسوزم
,    وای دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ
,    متن اهنگ دلم تنگه وای دلم تنگه با غمت میسوزم
,    متن آهنگ

 

 

دلُم تنگه دلُم تنگ

چرا دنیا به من داره سر جنگ

زمونه از من مسکین چه می خواد

که بر قلبم زکینه میزنه چنگ

خدا رنج و ستم اندازه داره

به دنیا درد و غم اندازه داره

شدم از غم دچار درد و منت

گناه من چه بود غیر محبت

سیه بختم خودم میدونم ای دل

که میمیرم به ناکامی به غربت

خدا رنج و ستم اندازه داره

به دنیا درد و غم اندازه داره

چرا غم ریشه جونم گرفته

چرا محنت گریبونم گرفته

خداوندا مگه من دل نداشتم

چه دردی نور چشمونم گرفته

خدا رنج و ستم اندازه داره







برچسب ها متن آهنگ محلی دلم تنگه دلم تنگه پسینی متن اهنگ لری دلم تنگه دلم تنگه دشتی متن اهنگ محلی دلم تنگه متن آهنگ دشتی دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ متن آهنگ دلم تنگه آی دلم تنگه متن آهنگ لری دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگ اهنگ دلم تنگه ای دلم تنگه با غمت میسوزم وای دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ متن اهنگ دلم تنگه وای دلم تنگه با غمت میسوزم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو