loading...

اهنگ جدید

 دانلود اهنگ کرمانجی یادم میاد اون روزای قشنگوقرارمون توکوچه های تنگو,دانلود اهنگ یادم میاد اون روزای قشنگو قرارمون تو کوچه های تنگو,دانلود اهنگ یادت میاد اون روزای قشنگو قرارمون تو کوچه های تنگو

حسین بازدید : 77 یکشنبه 04 فروردین 1398


 دانلود اهنگ کرمانجی یادم میاد اون روزای قشنگوقرارمون توکوچه های تنگو
,
دانلود اهنگ یادم میاد اون روزای قشنگو قرارمون تو کوچه های تنگو
,
دانلود اهنگ یادت میاد اون روزای قشنگو قرارمون تو کوچه های تنگو
,
دانلود اهنگ علی براتی یادت میاد اون روزای قشنگو
,
دانلود اهنگ هرجور بچرخه چرخ تو روزگار
,
دانلود اهنگ هرجوربچرخه چرخ تو روزگار
,
اهنگ ای روزگار ببین امید ندارم
,
اهنگ چرخ روزگار
,
دانلود اهنگ هرجور بچرخه چرخ تو روزگار از سعید کریمی

 

 

هرجور بچرخه چرخ تو روزگار

بازم میرقصم به ساز روزگار

بازم میرقصم به  ساز روزگار

هرچند روحم خسته و جسمم بیمار

رنگ رو دلشکستم از غم یار

آی روزگار ببین امید ندارم

به جز دعا چیزی به لب ندارم

به جز حرف حق چیزی به لب ندارم

خدایا رحمی بکن به حال من

بشنو یا ناله و فریاد من

خبر خوش برسون از یار به من

تا که پایون بگیره فراغ  من

روزگار … روزگار …

یادم میاد اون روزای قشنگو

قرارمون تو کوچه های تنگو

حرفای عاشقونمو قشنگو

حالا دل تو شده مثل سنگو 

 

خدایا رحمی بکن به حال من

بشنو یا ناله و فریاد من

خبر خوش برسون از یار به من

تا که پایون بگیره فراغ  من

روزگار … روزگار …

سه روزه رفته ای سی روزه حالا
 زمستون رفتی و نوروز حالا
عزیزم کی می‌آیی ، کی می‌آیی
ندارم طاقت یک دم جداییش

 

 عزیزم کی میایی ندارم طاقت یک دم جدایی

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

www.hesslove.ir/هرجور-بچرخه-چرخ-تو-روزگار--بازم-میرقصم-به-ساز-روزگار.html







برچسب ها دانلود اهنگ کرمانجی یادم میاد اون روزای قشنگوقرارمون توکوچه های تنگو دانلود اهنگ یادم میاد اون روزای قشنگو قرارمون تو کوچه های تنگو دانلود اهنگ یادت میاد اون روزای قشنگو قرارمون تو کوچه های تنگو دانلود اهنگ علی براتی یادت میاد اون روزای قشنگو دانلود اهنگ هرجور بچرخه چرخ تو روزگار دانلود اهنگ هرجوربچرخه چرخ تو روزگار اهنگ ای روزگار ببین امید ندارم اهنگ چرخ روزگار دانلود اهنگ هرجور بچرخه چرخ تو روزگار از سعید کریمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو