loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن اهنگ محلی خودم سرحد یارم گرمسیره حسین عامری,    متن اهنگ کامل خودم سرحد یارم گرمسیره از حسین عامری,    متن اهنگ حسین عامری,&nb

حسین بازدید : 34 پنجشنبه 12 دی 1398


,   
,    متن اهنگ محلی خودم سرحد یارم گرمسیره حسین عامری
,    متن اهنگ کامل خودم سرحد یارم گرمسیره از حسین عامری
,    متن اهنگ حسین عامری
,    کانال حسین عامری
,    حسین عامری ساقی
,    متن اهنگ های حسین عامری
,    متن اهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره
,    اهنگ کامل خودم سرحد یارم گرمسیره حسین عامری
,    متن آهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره از علی موسی زاده
,    متن آهنگ

 

خودم سرحد یارم گرمسیره

خودم سرحد یاروم گرمسیره

راه دوره خدا بارون نگیره

راه دوره خدا بارون نگیره

خودوم اینجا یاروم از ما دوره

خودوم اینجا یاروم از ما دوره

ای خدایا دیگه صبر ما تمومه

ای خدایا دیگه صبر ما تمومه

زنجفیلوم غنچه کرده

غم دلبر به جانوم ریشه کرده

زنجفیلوم غنچه کرده

غم دلبر به جانوم ریشه کرده

خودم سرحد یاروم گرمسیره

خودم سرحد یاروم گرمسیره

سر راهوم درختای زنجفیله

سر راهوم درختای زنجفیله

دانلود آهنگ







برچسب ها متن اهنگ محلی خودم سرحد یارم گرمسیره حسین عامری متن اهنگ کامل خودم سرحد یارم گرمسیره از حسین عامری متن اهنگ حسین عامری کانال حسین عامری حسین عامری ساقی متن اهنگ های حسین عامری متن اهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره اهنگ کامل خودم سرحد یارم گرمسیره حسین عامری متن آهنگ خودم سرحد یارم گرمسیره از علی موسی زاده متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو