loading...

اهنگ جدید

آهنگ ستاره ولی ستارهستارهستارهستارهستارهستارهستاره جان ستارهدلم آروم ندارهکجا رفتی ز پیشمدلم میل تو دارهستاره آی ستارهدلم آروم ندارهکجا رفتی ز پیشمدلم میل تو دارهآخ دلم میل تو داره لب دریا نشستم

حسین بازدید : 107 سه شنبه 09 مرداد 1397

آهنگ ستاره ولی

 ستاره
ستاره
ستاره
ستاره
ستاره
ستاره


ستاره جان ستاره
دلم آروم نداره
کجا رفتی ز پیشم
دلم میل تو داره
ستاره آی ستاره
دلم آروم نداره
کجا رفتی ز پیشم
دلم میل تو داره
آخ دلم میل تو داره


لب دریا نشستم
تک و تنها نشستم
به امیدی که آیی
به پیش من دوباره
ستاره یار مایی
دل و دلدار مایی
به شبهای جدایی
تو تنها یار مایی
تو تنها یار مایی
ستاره جان ستاره
دلم آروم نداره
کجا رفتی ز پیشم
دلم میل تو داره
آخ ستاره آی ستاره
دلم آروم نداره
کجا رفتی ز پیشم
دلم میل تو داره
آخ دلم میل تو داره

ز ما یارا ز ما یارا ز ما یارا ستاره
ز ما یارا ز ما یارا ز ما یارا ستاره
ز ما شایسته شایسته شایسته ستاره
ز ما شایسته شایسته شایسته ستاره
ز ما یارا ز ما یارا ز ما یارا ستاره
ز ما یارا ز ما یارا ز ما یارا ستاره
ز ما شایسته شایسته شایسته ستاره
ز ما شایسته شایسته شایسته ستاره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو