loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ mp3 رویا محلی شیرازی,    دانلود آهنگ mp3 از برم رفتی دلم بردی به یغما رویا,    دانلود اهنگ mp3 اصیل شیرازی,    ترانه محلی ش

حسین بازدید : 7166 یکشنبه 01 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 رویا محلی شیرازی
,    دانلود آهنگ mp3 از برم رفتی دلم بردی به یغما رویا
,    دانلود اهنگ mp3 اصیل شیرازی
,    ترانه محلی شیرازی در تلگرام
,    دانلود آهنگ mp3 رضوان زادهوش
,    دانلود آهنگ mp3 خواننده قدیمی رویا
,    دانلود آهنگ mp3 با لهجه شیرازی
,    دانلود ترانه های بانو رویا
,    دانلود آهنگ mp3 شیراز ناز با صدای رویا
,    Download Ahang Mahali

 

https://www.cloob.com/u/davoodsp/125227695/پیشنهاد_موسیقی_برای_شب_(شماره_1)_از_برُم_رفتی_دِلُم

 

 

از برُم رفتی دِلُم بُردی به یَغما
گرچه از این بی دلِی افسُردَم اما
دلُم شادِ از غم آزاده ، مَشکَن ای نازنین دلُم رو
عشق تو در سینه چون کوهی به کاهی
گرچه این دل بشکَنه گاهی به آهی
دلُم شادِ از غم آزادِ ، مَشکن ای نازنین دلُم رو
مَن چه کُنم بگو با مَن ، گر به تو دل نبندُم
آتش غَم به جانِم من ، بی تو اگر بخندُم
سنگِ مِحنت مَزن بَر دل من مَزن بر دل من
خانۀ غم مَکن محفلِ من مَکن محفلِ من
این منم که دِل بَر تو بستُم
روز و شب به راهت نِشَستُم

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 رویا محلی شیرازی دانلود آهنگ mp3 از برم رفتی دلم بردی به یغما رویا دانلود اهنگ mp3 اصیل شیرازی ترانه محلی شیرازی در تلگرام دانلود آهنگ mp3 رضوان زادهوش دانلود آهنگ mp3 خواننده قدیمی رویا دانلود آهنگ mp3 با لهجه شیرازی دانلود ترانه های بانو رویا دانلود آهنگ mp3 شیراز ناز با صدای رویا Download Ahang Mahali
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو