loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ mp3 ناصر عبدالهی عطر رازقی,    دانلود آهنگ mp3 عطر رازقی رضا اورنگ,    دانلود اهنگ mp3 عطر رازقی ناصر,    دانلود اهنگ mp3 ع

حسین بازدید : 641 سه شنبه 24 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 ناصر عبدالهی عطر رازقی
,    دانلود آهنگ mp3 عطر رازقی رضا اورنگ
,    دانلود اهنگ mp3 عطر رازقی ناصر
,    دانلود اهنگ mp3 عطر حضور ناصر عبدالهی
,    اهنگ mp3 ناصر عبدالهی همه فصل جوونیم
,    اهنگ mp3 ناصر عبدالهی دیگه حوصله ندارم
,    عطررازقی ناصر عبداللهی
,    دانلود آهنگ

همه ی فصل جوونیم پا به پای عاشقی رفت

تا رسیدم به تو عمرم مثل عطر رازقی رفت

دل من تو این جزیره واسه هر دلی پنــاه بود

لب ساحل تك و تنها چشم به راه قایقـی رفت..

آهنگ عطر رازقی از ناصر عبداللهی

دیگه حوصله ندارم خسته ام خسته ی خسته

روی كتفم جای زخــم و دلم از همه شكـسته

اگه آهم سیــنه سوزه یا كه حرفـــام پــردرده

پشت این همــــه ترانه عاشقــــی جلوه نشسته

آهنگ عطر رازقی از ناصر عبداللهی

دست خالی شدم اما غزل غزل ترانـــه دارم

واسه امروز كوله باری پر از خاطره دارم

هم نفس تا تو رسیـــدی تازه شو عمر بهارم

واسه عاشقانه خونـــدن یه نفــس فاصله دارم

همه ی فصل جوونیم پا به پای عاشقی رفت

تا رسیدم به تو عمرم مثل عطر رازقی رفت

دل من تو این جزیره واسه هر دلی پنــاه بود

لب ساحل تك و تنها چشم به راه قایقـی رفت..

 

دانلود آهنگ

 

http://nakaaman.ir







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 ناصر عبدالهی عطر رازقی دانلود آهنگ mp3 عطر رازقی رضا اورنگ دانلود اهنگ mp3 عطر رازقی ناصر دانلود اهنگ mp3 عطر حضور ناصر عبدالهی اهنگ mp3 ناصر عبدالهی همه فصل جوونیم اهنگ mp3 ناصر عبدالهی دیگه حوصله ندارم عطررازقی ناصر عبداللهی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو