loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ دلی داریم و دلداری نداریم دلبر,    متن اهنگ دلی داریم و دلداری نداریم دلبر محمود جهان,    متن اهنگ دلی داریم و دلداری نداریم دلبر جدید, 

حسین بازدید : 41 دوشنبه 25 آذر 1398


,    متن اهنگ دلی داریم و دلداری نداریم دلبر
,    متن اهنگ دلی داریم و دلداری نداریم دلبر محمود جهان
,    متن اهنگ دلی داریم و دلداری نداریم دلبر جدید
,    اهنگ محمود جهان دلی داریم و دلداری نداریم
,    دلی داریمو دلداری نداریم دلبر محمود جهان
,    متن اهنگ محمود جهان دلی داریمو دلداری نداریم دلبر
,    اهنگ دلی داریم و دلداری نداریم دلبر سیارمو میگردم
,    متن آهنگ دلی داریمو دلداری نداریم دلبر غمی داریمو غمخواری نداریم دلبر
,    دلی داریم دلداری نداریم دلبر غمی داریم غمخواری نداریم دلبر
,    متن آهنگ

http://nakaaman.ir/47384/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%82%D8%B5%D9%87-%D8%AD%D8%A7%D9%84-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%AF.html

 

دلی داریم و دلداری نداریم کیجا
غمی داریم و غمخواری نداریم کیجا
به تنهایی چنان دل آشنا شد
که دیگه با کسی کاری نداریم
بشنو از دلم قصّه ی حال من
شده پامال تو همه امال من
دنیا بی تو برام زندون تنگه
دل من شیشه و دل تو سنگه
دلت بنده گمونم جای دیگه کیجا
سرت گرمه به صحبت های دیگه کیجا
اگه دور همه عالم بگردی
نمی یابی چو من شیدای دیگه
بشنو از دلم قصّه ی حالِ من
شده پامال تو همه آمال من
دنیا بی تو برام زندون تنگه
دل من شیشه و دل تو سنگه
بشنو از دلم قصّه ی حالِ من
شده پامال تو همه آمال من
دنیا بی تو برام زندون تنگه
دل من شیشه و دل تو سنگه

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن اهنگ دلی داریم و دلداری نداریم دلبر متن اهنگ دلی داریم و دلداری نداریم دلبر محمود جهان متن اهنگ دلی داریم و دلداری نداریم دلبر جدید اهنگ محمود جهان دلی داریم و دلداری نداریم دلی داریمو دلداری نداریم دلبر محمود جهان متن اهنگ محمود جهان دلی داریمو دلداری نداریم دلبر اهنگ دلی داریم و دلداری نداریم دلبر سیارمو میگردم متن آهنگ دلی داریمو دلداری نداریم دلبر غمی داریمو غمخواری نداریم دلبر دلی داریم دلداری نداریم دلبر غمی داریم غمخواری نداریم دلبر متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو