loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ اسماعیل سرمدی عاشقت شدم    منی که عاشق توام همش برام ناز میکنی موهاتو پشت پنجره میبندیو این پا و اون پا میکنی هی منو شیدا میکن واسه ی لحظه دیدنت امروز و فردا میکنی ای

حسین بازدید : 51 شنبه 24 آذر 1397

متن آهنگ اسماعیل سرمدی عاشقت شدم

 

 منی که عاشق توام همش برام ناز میکنی

موهاتو پشت پنجره میبندیو این پا و اون پا میکنی

هی منو شیدا میکن واسه ی لحظه دیدنت امروز و فردا میکنی

این پا و اون پا میکنی هی منو شیدا میکنی واسه ی لحظه دیدنت

امروز و فردا میکنی باز منو رسوا میکنی

 

تو دینو دنیای منی توو خوابو رویای منی مجنون دوره گردتم

تویی که لیلای منی تویی که لیلای منی

با من غریبگی نکن پا روی قلب من نذار سر بسر خودم ولی سر بسر دلم نذار

تو دینو دنیای منی توو خوابو رویای منی مجنون دوره گردتم

تویی که لیلای منی تویی که لیلای منی

تو دینو دنیای منی توو خوابو رویای منی مجنون دوره گردتم

تویی که لیلای منی تویی که لیلای منی

 

http://www.jenabmusic.com/90339/music-asheghet-shodam-11.html

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل اسماعیل سرمدی عاشقت شدم دانلود آهنگ جدید اسماعیل سرمدی عاشقت شدم دانلود آهنگ متن آهنگ اسماعیل سرمدی عاشقت شدم کد آهنگ پیشواز همراه اول اسماعیل سرمدی عاشقت شدم دانلود آهنگ اسماعیل سرمدی عاشقت شدم با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو