loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ Mp3 مجتبی اس اچ,    مجتبی اس اچ و امیر قیامت,    دانلود فول البوم جدید مجتبی اس اچ,    دانلود آهنگ Mp3

حسین بازدید : 31 یکشنبه 24 آذر 1398


,   
,    دانلود اهنگ Mp3 مجتبی اس اچ
,    مجتبی اس اچ و امیر قیامت
,    دانلود فول البوم جدید مجتبی اس اچ
,    دانلود آهنگ Mp3 مجتبی اس اچ بازم دلم گرفته
,    دانلود آهنگ Mp3 قلب تو دیوونه بودش از مجتبی اس اچ
,    مجتبی اس اچ بارون
,    اهنگهای قدیمی مجتبی اس اچ
,    اهنگهای امیر قیامت مجتبی اس اچ
,    دانلود آهنگ Mp3 امیر قیامت و مجتبی sh
,    دانلود آهنگ

متن آهنگ دلم گرفته از مجتبی اس اچ

 بازم دلم گرفتس از روز و روزگارم

Bazam delam gerefts az roz o rozegaram

چجوری بهت بگم که هنوزم دوستت دارم

Chejori behet begam k hanuzam dosetet daram

تو دیگه منو نمیخوای از چشات اینو خوندم

باید میفهمیدم که پیش تو نمونم

یادت میاد میگفتی که بری میمیرم

بدون با دستای تو فقط تورو میگیرم

اینجا شد آخر راه دیگه با هم نباشیم

با این که دوستت دارم ولی باید جدا شیم

ترانه آهنگ دلم گرفته از مجتبی اس اچ

دست اونو گرفتی با چشام اینو دیدم

وقتی اومدی کنارم انگار چیزی ندیدم

ولی یه روز می فهمی چقد سخته عزیزم

منم برم با یکی غیر از تو بشینم

یادت میاد یه روزی که منو تو باهم

میدونم با این خاطره کم میاری آخر

آهنگ بازم دلم گرفته از مجتبی اس اچ

یه روز توی بی وفا با یکی دیگه بودی

نمیدونم چرا تو دیگه با من نموندی

مگه دوستت نداشتم که گذاشتی رفتی

باشه برو عزیزم تو خودت اینو خواستی

یه روز میشی پشیمون ولی فایده نداره

چون این دفه دل من دیگه دوستت نداره

آهنگ با کیفیت

 







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 مجتبی اس اچ مجتبی اس اچ و امیر قیامت دانلود فول البوم جدید مجتبی اس اچ دانلود آهنگ Mp3 مجتبی اس اچ بازم دلم گرفته دانلود آهنگ Mp3 قلب تو دیوونه بودش از مجتبی اس اچ مجتبی اس اچ بارون اهنگهای قدیمی مجتبی اس اچ اهنگهای امیر قیامت مجتبی اس اچ دانلود آهنگ Mp3 امیر قیامت و مجتبی sh دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو