loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن اهنگ ایوان بند قلب دیوار,    دانلود اهنگ ایوان بند قلب من,    ریمیکس اهنگ قلب دیوار از ایوان بند,    کلیپ قلب د

حسین بازدید : 24 یکشنبه 17 آذر 1398


,   
,    متن اهنگ ایوان بند قلب دیوار
,    دانلود اهنگ ایوان بند قلب من
,    ریمیکس اهنگ قلب دیوار از ایوان بند
,    کلیپ قلب دیوار ایوان بند
,    دانلود اهنگ قلب دیوار از ایوان باند
,    دانلود اهنگ قلب دیوار ایوان بند
,    ایوان بند قلب درد
,    متن قلب دیوار ایوان بند
,    آهنگ قلب دیوار ریمیکس
,   

https://www.faratext.com/13771/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%82%D9%84%D8%A8-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF.html

جای خالیت داره هر روز پیشه چشم من بزرگتر میشه انگار
میزنم به هر دری باز به تو میرسم به ناچار
اگه عکسه تو نباشه که میریزه قلبه دیوار هیشکی مثله تو نمیشه منو دست هیشکی نسپار

من یه برگم که تو باد تو به مقصد نرسیدم من یه قلبم که شکستم اما از تو نبریدم
تو مثه ستاره ای که رفتی و دنباله داری من از این که با تو باشم خیلی وقته نا امیدم

اما به دوست داشتنت که تا ابد ادامه میدم
تو مثه ستاره ای که رفتی و دنباله داری رفتی و دنباله داری

تکست آهنگ قلب دیوار ایوان باند

شبو هر شب غم تو یار منه کار منه کار منه , دمه تو گرم که غمت هنوز کنارمه طرفدار منه
تو رو دزدیده ازم آخ که چقدر دنیا بدهکار منه

من یه برگم که تو باد تو به مقصد نرسیدم من یه قلبم که شکستم اما از تو نبریدم
تو مثه ستاره ای که رفتی و دنباله داری من از این که با تو باشم خیلی وقته نا امیدم

اما به دوست داشتنت که تا ابد ادامه میدم
تو مثه ستاره ای که رفتی و دنباله داری رفتی و دنباله داری







برچسب ها متن اهنگ ایوان بند قلب دیوار دانلود اهنگ ایوان بند قلب من ریمیکس اهنگ قلب دیوار از ایوان بند کلیپ قلب دیوار ایوان بند دانلود اهنگ قلب دیوار از ایوان باند دانلود اهنگ قلب دیوار ایوان بند ایوان بند قلب درد متن قلب دیوار ایوان بند آهنگ قلب دیوار ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو