loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ Mp3 کجایی یارم از امین حبیبی,    دانلود اهنگ Mp3 امین حبیبی این دل بی تابم,    متن اهنگ Mp3 خاکستر امین حبیبی,    دانلود اه

حسین بازدید : 27 یکشنبه 24 آذر 1398


,    دانلود آهنگ Mp3 کجایی یارم از امین حبیبی
,    دانلود اهنگ Mp3 امین حبیبی این دل بی تابم
,    متن اهنگ Mp3 خاکستر امین حبیبی
,    دانلود اهنگ Mp3 این دل بیتابم چشم خسته بی خوابم
,    دانلود اهنگ Mp3 امین حبیبی خاکستر
,    امین حبیبی دلی دارم دلی غمگین
,    دانلود اهنگ Mp3 امین حبیبی قهر
,    اهنگ Mp3 امین حبیبی خودت بگو
,    دانلوداهنگ Mp3 امین حبیبی خاکستر
,    دانلود آهنگ
,   

http://tibamusic.com/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%A8%DB%8C%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%B1/

دانلود آهنگ امین حبیبی بنام خاکستر

♪♫ ♪♫ دلی دارم دلی غمگین دلی خون از غمی سنگین ♪♫ ♪♫

♪♫ ♪♫ هوای تو به سر دارم کجایی یارم کجایی یارم ♪♫ ♪♫

♪♫ ♪♫ دلی دارم دلی تنها دلی مجنون یک لیلا ♪♫ ♪♫

 ♪♫ ♪♫ تو را عمریست که کم دارم کجایی یارم ♪♫ ♪♫

♪♫ ♪♫ کجایی یارم کجایی یارم بیا ای یارم ♪♫ ♪♫

♪♫ ♪♫ این دل بیتابم چشم خسته ی بی خوابم ♪♫ ♪♫

 ♪♫ ♪♫ منتظرم تا تو برگردی بشی مهتابم ♪♫ ♪♫

 ♪♫ ♪♫  گیر و گرفتارم مثل ابرم و میبارم شب تا سحر بی تو لبریز از توئه اشعارم ♪♫ ♪♫

♪♫ ♪♫ زدی آتش تو بر جانم من بی تو پریشانم پر از دردم تویی درمانم ♪♫ ♪♫

♪♫ ♪♫ عزیزم عشق سوزانم خیالی نیست بسوزانم به خاکستر مرا بنشانم ♪♫ ♪♫

♪♫ ♪♫ این دل بیتابم چشم خسته ی بی خوابم ♪♫ ♪♫

 ♪♫ ♪♫ منتظرم تا تو برگردی بشی مهتابم ♪♫ ♪♫

♪♫ ♪♫ گیر و گرفتارم مثل ابرم و میبارم شب تا سحر بی تو لبریز از توئه اشعارم ♪♫ ♪♫

♪♫ ♪♫ این دل بیتابم چشم خسته ی بی خوابم ♪♫ ♪♫

♪♫ ♪♫ منتظرم تا تو برگردی بشی مهتابم ♪♫ ♪♫

 ♪♫ ♪♫ گیر و گرفتارم مثل ابرم و میبارم شب تا سحر بی تو لبریز از توئه اشعارم ♪♫ ♪♫

متن آهنگ امین حبیبی خاکستر

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ Mp3 کجایی یارم از امین حبیبی دانلود اهنگ Mp3 امین حبیبی این دل بی تابم متن اهنگ Mp3 خاکستر امین حبیبی دانلود اهنگ Mp3 این دل بیتابم چشم خسته بی خوابم دانلود اهنگ Mp3 امین حبیبی خاکستر امین حبیبی دلی دارم دلی غمگین دانلود اهنگ Mp3 امین حبیبی قهر اهنگ Mp3 امین حبیبی خودت بگو دانلوداهنگ Mp3 امین حبیبی خاکستر دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو